رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی استان زنجان:
رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی استان زنجان از را‌ه‌اندازی فاز نخست یک کارخانه صنایع غذایی در استان خبر داد و گفت: فازهای بعدی این کارخانه هم به زودی در استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 25 January 2021

 

محسن حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار کرد: بر‌اساس پیگیری‌های به عمل آمده یکی از صنایع غذایی بزرگ کشور به دنبال استقرار در استان همدان بود که با پیشنهادات و راهنمایی‌های صورت گرفته آنها برای حضور در زنجان تشویق شدند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان دارای محصولات کشاورزی خوبی بوده و ظرفیت خوبی برای ایجاد و راه‌اندازی واحد صنایع غذایی محسوب می‌شود، تصریح کرد: از سویی عدم مشکل تامین آب در شهرک صنعتی شهید شهریاری و 13 سال معافیت مالیاتی امتیاز دیگری بود که مسئولان کارخانه بزرگ صنایع غذایی مورد نظر را برای استقرار مجموعه بزرگشان، راضی کند.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه مقدمات برای جذب و استقرار کارخانه بزرگ صنایع غذایی در استان انجام می‌گیرد، افزود: در مرحله نخست زمینی برای مذاکره مد نظر است که بر این اساس فاز نخست کارخانه صنایع غذایی در راستای انواع تولیدات رب گوجه فرنگی، مربا، ترشی در زنجان راه‌اندازی و سپس در مرحله بعدی کل مجموعه این کارخانه در زنجان مستقر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف مهم فعالان عرصه صنعت در استان محقق شدن جهش تولید و منویات مقام معظم رهبری است، ادامه داد: استقرار و راه‌اندازی صنایع مختلف گام بزرگ و موثری در این راستا خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار