بهرام فاضلی زاد در گفتگو با تابناک:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از ظرفیت‌ها بالای فرهنگی و هنریِ استان خبر داد و گفت: استفاده از این ظرفیت‌ها نیازمند تلاش و همسویی اهالی و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه است.
کد خبر: ۹۳۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 24 January 2021

بهرام فاضلی زاد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص فعالیت‌ها فرهنگی و هنری در سطح استان اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای ظرفیت‌ها فرهنگی و هنری بسیاری است که اجرایی شدن برنامه‌ها در این حوزه نیازمند همت و تلاش اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه است.


وی افزود: این ظرفیت‌ها وقتی برای استان امتیاز محسوب می‌شود که با همکاری و همراهی همه جانبه مردم و اهالی فرهنگ و هنر همسو گردد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه در همین راستا اساتید برجسته‌ای در رشته‌های موسیقی، نقاشی و امور فرهنگی در استان وجود دارند، خاطر نشان کرد: فعال شدن بخش هنری دانشکده هنر و معماری با حضور اساتید برجسته منجر به تربیت شاگردان بسیاری می‌شود.


این مسئول در خصوص نحوه اجرا و برپایی برنامه‌ها دهه مبارکه فجر، یادآور شد: البته که جلسات اصلی برای اعلام برنامه‌ها تشکیل نشده، اما بر اساس جدول زمانبندی که هر ساله در اختیار داریم، برنامه ریزی‌ها لازم صورت می‌گیرد.


فاضلی زاد تاکید کرد: در صورت دریافت مجوز‌ها لازم از سوی ستاد مقابله با کرونا و بودجه ها، برنامه‌ها تدوین و آغاز می‌شوند که با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌ها احتمالا به شکل مجازی و در صورت برپایی مراسم به اشکال دیگر رعایت پروتکل‌ها بهداشتی ضروری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار