معاون راهداری استان زنجان عنوان کرد ؛
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌‌نقل جاده‌ای استان زنجان،گفت: در حال حاضر راه 11 روستا در استان زنجان همچنان مسدود است و راهداران مشغول بازگشایی آنها هستند.
کد خبر: ۹۳۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 23 January 2021

جواد یوسفی، امروز با اعلام این خبر، گفت: یکصد و 17 راه روستایی استان زنجان به دلیل بارش سنگین برف در استان زنجان، در چند روز گذشته مسدود بود که با کمک راهداران این راه‌ها بازگشایی شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌‌نقل جاده‌ای استان زنجان، با بیان اینکه راهداران در حال بازگشایی راه‌های روستایی استان زنجان هستند، خاطرنشان کرد: تا بعدظهر امروز این راه‌ها بازگشایی می‌شود تا مشکلی در تردد به وجود نیاید.

او یاد آورشد: کولاک موجب می‌شود تا برخی راه‌های روستایی استان زنجان دو یا سه بار بازگشایی شوند، که این امر علت تاخیر در بازگشایی راه‌های روستایی محسوب می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌‌نقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر بارش برف در استان زنجان قطع شده است و تردد در همه راه‌های این استان امکانپذیر است.

یوسفی، با اشاره به حضور راهداران در 31 راهدارخانه استان زنجان، گفت: از اواسط آذرماه امسال راهداران فعالیت‌های راهداری را در محورهای کوهستانی استان آغاز کرده و در حال حاضر همه راهدارخانه‌‌های استان تجهیز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار