سفر معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زنجان و اتصال ۲۵۰ مدرسه روستاهای استان به اینترنت پرسرعت در دهه فجر از جمله مهمترین رویدادها و عناوین خبری استان در هفته گذشته بود.
کد خبر: ۹۳۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 23 January 2021

 

** استاندار زنجان گفت: طی دهه فجر امسال با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ۲۹۳ مدرسه فاقد اینترنت استان ۲۵۰ مدرسه به اینترنت پُرسرعت متصل می‌شود.

** معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک‌روزه خود به زنجان از مرکز جامع سلامت شهری شماره ۹ و پایگاه بسیج خواهران مسجدالنبی این شهر بازدید کرد.

** معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا وقتی که ویروس در کشورمان وجود دارد، امکان شعله‌ور شدن شیوع آن نیز هست و به گفته وزیر بهداشت، دیگر هم اقتصاد و هم سیستم بهداشت و درمان کشور تحمل رویارویی با موج چهارم این بیماری که سخت‌تر از موج سوم خواهد بود، را ندارد.

** نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: رزمایش دفاعی ایران اطمینان و آرامشی برای کشورهای دوست حاشیه خلیج فارس و هشداری برای دشمنان بود.

** معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان، بیشترین میزان مرگ و میرهای کرونایی استان را مربوط به سالمندان عنوان کرد و گفت: در روزهای اخیر میزان مرگ و میرهای کرونایی نسبت به پیک بیماری ۱۱ برابر کاهش یافته است.

** شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برای شناسایی و معرفی کنندگان مراکز استخراج رمز ارز (بیت‌کوین) در استان ۱۰۰ میلیون ریال پاداش می‌دهد.

** مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ۵۰ درصد یارانه بگیران در این استان که شامل ۱۷۴ هزار و ۱۵۲ خانوار است، کمک هزینه معیشتی چهار ماهه کرونا را دریافت می‌کنند.

** مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: انتقال پسماند روی زنجان به محل جدید، نیمه دوم بهمن ماه امسال، عملیاتی می‌شود.

** مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: دومین بازارچه دائمی صنایع دستی با ۴۴ باب فروشگاه در بافت مرکزی شهر زنجان ایجاد می‌شود.

** مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: میانگین تهیه طرح هادی روستاهای بالای ۲۰ خانوار سطح کشور ۹۶.۲ درصد و این میزان در زنجان ۹۹.۸ درصد است که در این زمینه استان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

** رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: مشکل حقوقی ۵۰ ساله اراضی روستای شریف آباد شهرستان ابهر تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

** مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بر اساس آخرین آمار منتشر شده نرخ بیکاری جمعیت ۱۵ ساله و بیشتر این استان، هشت درصد است که از این نظر زنجان رتبه سوم را بین استان‌های کشور دارد.

** رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: به دلیل نبود مطالعات آمایش و عمل بر اساس آن، برخی از محدوده های اراضی استان که دارای خاک مرغوب هستند، زیر استقرار صنایع رفته است.

جواد تاراسی افزود: بیش از ۲ درصد اراضی دارای خاک مرغوب در استان نداریم که آن هم در مواردی برای استقرار صنایع استفاده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار