کد خبر: ۹۳۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 20 January 2021

 فرماندار شهرستان تبریز گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، از اول بهمن ماه مدارس فقط برای پایه‌های اول و دوم ابتدایی به صورت کاملا اختیاری بازگشایی خواهند شد و باید کلاس‌های زیر ۱۰ نفر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فقط برای رفع اشکال برگزار شوند.

‍ بهروز مهدوی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز با بیان این‌که مهمترین فلسفه شورای آموزش و پرورش تحقق مشارکت و نظارت مردم برای تسهیل در امر تعلیم و تربیت می‌باشد، گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و تدریس مجازی دروس، اولیای دانش آموزان سختی بیشتری را در بحث آموزش مجازی متحمل شدند.

وی افزود: بازبینی شاخص‌های مصرف انشعابات مدارس در ایامی که دانش آموزان در مدارس حضور نداشتند، امری جدی می‌باشد که باید از دستگاه‌های خدمات رسان پیگیری شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز همچنین در خصوص ریشه‌کنی بی‌سوادی، گفت: مراکز فرهنگی و فرهنگ‌سراهای سطح شهر در ریشه‌کنی بی‌سوادی، افزایش مهارت‌های زندگی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و آموزش حقوق شهروندی بسیار اهمیت دارند که در این راستا باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر در مدارس نیز گفت: مراسمات دهه فجر امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت خودرویی و به شکل نمادین برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تبریز، همچنین در ادامه این جلسه صادقی «معاون مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس نهضت سواد آموزی استان» با بیان این‌که ۳۳ درصد بی‌سوادان در رده سنی ۱۰ الی ۴۹ ساله در تبریز ساکن هستند، گفت: شهرستان تبریز در میزان باسوادی بعد از اسکو و جلفا در رده سوم استان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار