علی اشرف باقری فرد در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ گفت: بازگشایی مدارس از ابتدای بهمن ماه همراه با رعایت کامل پروتکل‌ها بهداشتی و نظارت‌ها مکتوب و مداوم است.
کد خبر: ۹۳۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 17 January 2021

علی اشرف باقری فرد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس داریم، تمامی مدارس گندزدایی شده و محلول ضدعفونی کننده دست نیز به میزان مورد نیاز پیش بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بیان داشت: کلاس ها را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برپا می کنیم و تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم. در مدارس روستایی و عشایری نیز مدارس در دو مقطع ذکر شده بازگشایی می شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه دستور العمل ها برای بازگشایی مدارس در شهر و روستا تفاوت چندانی ندارد، خاطر نشان کرد: دانش آموزان روستاها معمولا کمتر از 50 نفر هستند و مدیر آموزگاران به شکل حضوری خدمات آموزشی را به آن ها ارائه می دهند.

وی یادآور شد: برای نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی از حوزه ریاست، بازرسی و کارشناسان آموزش های مربوطه، همچنین راهبران آموزشی کمک می گیریم، بازدیدها به شکل مکتوب است و جهت بررسی بیشتر در حوزه بازرسی و آموزش ها بازبینی و چکش کاری می شوند.

باقری فرد تاکید کرد: بازگشایی مدارس اجباری نیست و در صورت بروز علائم در دانش آموزان از حضور آنان ممانعت به عمل می آید و در این خصوص در هر صورت تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار