شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: طی بازدید مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری از بناهای فرسوده بازار اردبیل مقرر شد اقدامات لازم برای بازسازی این بافت های تاریخی انجام گیرد.
کد خبر: ۹۳۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 16 January 2021

 

حمید لطف اللهیان عنوان کرد: در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری ایران از مناطق حاشیه شهر اردبیل قرار شد تا در چهار محله هدف برای هر یک از پروژه‌های سرای محله و احداث پارک محله ای 2 میلیارد 500 میلیون تومان اعتبار تاپایان سال تزریق شود.

وی با بیان اینکه این پروژه های عمرانی و خدماتی در محلات گلمغان، میر اشرف، ملایوسف و ایران آباد اردبیل اجرایی و عملیاتی می‌شود، افزود: در این محلات احداث پروژه‌های عمرانی و خدماتی در قالب بازآفرینی شهری آغاز شده و در سال آینده به تدریج به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار اردبیل به بازدید معاون وزیر راه شهرسازی از پروژه باز آفرینی بازار تاریخی و سنتی اردبیل اشاره کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه در فاز اول قرارشد شرکت بازآفرینی شهری مبلغ 16 میلیارد تومان پرداخت کند تا در کنار کمک سازمان میراث فرهنگی واعتبارات استانی این بازسازی شکل منسجم گیرد.

لطف اللهیان بیان کرد: مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری از سرای پنبه فروشان، وکیل، امام جمعه، زنجیر لر و دمیرچی بازدید کرده و قول مساعد برای بازسازی این بناهای تاریخی و فرسوده بازار اردبیل را داد.

وی به درخواست تامین قیر از معاون وزیر راه اشاره کرد و گفت: مقرر شد برای آسفالت معابر سکونتگاه‌های غیر رسمی وحاشیه شهر اردبیل قیر مورد نیاز تا پایان سال اختصاص یابد تا در فصل کاری آینده عملیات آسفالت ریزی به انجام برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار