رئیس هیأت تکواندوی استان زنجان از توزیع بیش از 900 میلیون ریال کمک مومنانه توسط هیأت تکواندوی استان خبر داد و گفت: این کمک‌ها بیشتر در حوزه تهیه ارزاق صورت پذیرفته است.
کد خبر: ۹۳۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ 13 January 2021

 

علی سپهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در قرآن کریم و همچنین در احادیث و روایات بسیاری از پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع), نیکی کردن و انفاق به خلق خدا بسیار تاکید شده است از همین رو با شیوع ویروس کرونا، ورزشکاران نیز در این عرصه وارد شده و فعالیت قابل قبولی داشتند.

رئیس هیأت تکواندوی استان زنجان گفت: هیأت تکواندوی استان نیز هم راستا با سایر ارگان‌ها و هیأت‌های ورزشی وظیفه و رسالت اجتماعی خود را در این خصوص طی سه مرحله انجام داده و همچنان جمع‌آوری کمک‌های هیأت در این زمینه ادامه دارد.

وی از توزیع بیش از 900 میلیون ریال کمک مومنانه توسط هیأت تکواندوی استان زنجان خبر داد و گفت: این کمک‌ها که بیشتر در قالب تهیه ارزاق صورت پذیرفته با تشریک مساعی ورزشکاران و دوستداران ورزش، علاوه برحضور پررنگ در برنامه‌های فدراسیون تکواندو با عنوان «دست‌های خدایی» و اداره کل ورزش و جوانان استان که به صورت کلی و با اعلام شماره حساب برای دریافت کمک‌های خیرین در حال انجام است.

سپهری گفت: در مرحله اول کمک‌ها، بسته‌های معیشتی به اندازه 10 میلیون تومان در زنجان و بالغ بر 9 میلیون تومان در شهرستان ابهر توزیع شد.

رئیس هیأت تکواندوی استان زنجان افزود: همچنین در مرحله دوم گوشت گرم گوساله ذبح شده به همراه ارزاق به قیمت 26 میلیون تومان در زنجان و 11 میلیون تومان ارزاق و کمک هزینه معیشتی در شهرستان ابهر اهدا شد و در مرحله سوم نیز خیرین و ورزشکاران زنجانی 24 میلیون تومان ارزاق و وجه نقد و 7 میلیون تومان نیز تکواندوکاران ابهری کمک‌های مؤمنانه بین نیازمندان پخش کردند.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های دیگر استان نیز این مهم انجام شده، که شامل برخی اقلام همچون یخچال، تلویزیون، فرش و دیگر لوازم مورد نیاز بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار