مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بااشاره به اهمیت فریضه نماز در حفظ ارزشهای انسانی، گفت: هسته یاوران نماز در واحدهای تولیدی زنجان ایجاد می شود.
کد خبر: ۹۳۰۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 09 January 2021

محمدرضا یوسفی در جلسه شورای اقامه نماز گفت: با توجه به اهمیت فریضه نماز و نقش موثری که در حفظ ارزش‌های انسانی و ارتقاء وضعیت فرهنگی و اجتماعی دارد، رسالت شورای اقامه نماز دراین اداره کل بسیار حساس و مهم است.

وی اظهار کرد: این رسالت در دو بخش قابل تقسیم است، وظایف درون سازمانی که به مجموعه اداره کل مربوط می‌شود و وظایف برون سازمانی که شامل نظارت بر اقامه نماز در واحدهای تولیدی و صنعتی است که در نوع خودش حائز اهمیت است.

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان، ضمن تاکید بر ایجاد هسته یاوران نماز خواستار نظارت بیشتر بر نمازخانه‌ها شد از این حیث که در شرایط کرونایی ضدعفونی صورت گرفته و مهیا برای حضور نمازگزاران باشد.

یوسفی گفت: باتوجه به محسنات و آثارخوبی که نمازدارد و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران واحدهای تولیدی در اولویت برنامه‌های شورا باشد آثار و نتایج آن اعلام گردد و برگزاری مسابقات احکام، فرهنگ نماز، پژوهش در خصوص آثار آن با اعلام فراخوان در بین کلیه همکاران و کارکنان واحدها صورت گیرد. گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار