مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه طرح توان بخشی مبتنی برجامعه در ۱۰۰ درصد روستاهای استان زنجان اجراشده است، گفت: امسال یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۳۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 09 January 2021

محمد محمدی قیداری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح CBR توان‌بخشی مبتنی بر جامعه گفت: این طرح از سال ۸۱ آغازشده و این طرح از سال ۸۷ به‌صورت پایلوت در زنجان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان بیش از ۲۲ هزار معلول دارد، اظهار کرد: طرح توان بخشی مبتنی برجامعه در ۱۰۰ درصد روستاهای استان زنجان اجراشده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تمام خدمات لازم درمانی و توانبخشی به تمام معلولین در روستاهای استان ارائه می‌شود.

محمدی قیداری تاکید کرد: امسال یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به معلولین در روستاهای استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در طرح توان‌بخشی مبتنی بر جامعه امور به معلولان سپرده می‌شود، ابراز کرد: به معلولان، خانواده آنان و افراد که با معلولان ارتباط دارند آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: با اجرای این طرح تمام معلولین در روستاها شناسایی‌شدند و تمام هزینه‌های درمانی برای معلولان در نظر گرفته‌شده است.

محمدی قیداری گفت: توانمندسازی، ایجاد اشتغال و ارائه وسایل توان‌بخشی از اهداف اجرای این طرح در روستاها است.

وی با بیان اینکه دهیاران و بخشداران در اجرای طرح توان‌بخشی مبتنی بر جامعه همکاری دارند، یاد آور شد: باید از این ظرفیت بسیار مهم برای اجرای مطلوب این طرح در استان زنجان استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار