امام جمعه بخش سیدان با تاکید بر اینکه الگوی مصرف ما باید همراه با آموزه‌های دینی باشد، گفت: حرص بیش از اندازه خود به دوام مشکلات دامن زده و باعث می شود که افراد سوداگر نگذارند بازار آرام شود.
کد خبر: ۹۳۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 09 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌ الاسلام و المسلمین مسعود فرهادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: رضایت از زندگی تنها با توسعه دانش تجربی و پیشرفت های صنعتی به دست نمی‌آید بلکه باید این فرمول را در علوم وحیانی و آموزه‌های الهی جستجو کرد.

خطیب نماز جمعه بخش سیدان گفت: دستورات دینی متناسب با نیازهای روحی و روانی انسان تنظیم شده است به شرطی که دستورات به درستی استفاده شود.

فرهادی عنوان کرد: انسان باید در زمان خوشی ها و ناخوشی ها شاکر خداوند باشد چرا که دنیا محل امتحان و گذر است.

امام جمعه بخش سیدان با اشاره به فعالیت های علمی، فرهنگی و سیاسی آیت الله مصباح یزدی گفت: سوابق مبارزاتی، مجاهدت ها و روشنگری های آیت الله مصباح یزدی چه در زمان انقلاب و چه بعد از انقلاب و همراهی با امامین انقلاب از نقاط روشن و ارزشمند این عالم فرزانه است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار سیدان گفت: در این روزها برخی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در بازار با مشکلات و فراز و نشیب هایی همراه است که با تدابیر، تلاش و پیگیری‌های جلیل اسکندری بخشدار بخش سیدان ۹ تن روغن به قیمت تعاونی در سطح بخش توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین فرهادی با تاکید بر اینکه الگوی مصرف ما باید همراه با آموزه‌های دینی باشد بیان کرد: حرص بیش از اندازه خود به دوام مشکلات دامن زده و باعث می شود که افراد سوداگر نگذارند بازار آرام شود.

خطیب نماز جمعه بخش سیدان افزود: باید به اندازه خرید کنیم نه برای انبار کردن، لذا همه مصرف‌کنندگان و کاسبان همه باید به فکر هم باشیم، باید مراقبت کنیم که گرفتار احتکار و ظلم کردن به دیگری نشویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار