مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان گفت: با همکاری خیرین و به نیت حاج قاسم سلیمانی 10 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان آزاد شدند.
کد خبر: ۹۲۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 05 January 2021

محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در آئین ما ایرانیان و دین اسلام بر اهمیت نجات دیگران از گرفتاری و انجام امور خیر توصیه شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به اینکه هر سال با وجود مشکلات اقتصادی شاهد مشارکت بسیار خوب خیرین در آزادسازی زندانیان هستیم، تصریح کرد: در همین راستا سالانه تعداد زیادی از زندانیان جرائم مالی غیر عمد از محل کمک‌های این نیکوکاران استانی، از زندان آزاد می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر نیز به نیات مختلف تعدادی از زندانیان آزاد شدند، گفت: به مناسبت ایام فاطمیه دو زندانی در زندان شهرستان ابهر با کمک یک خیر آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت.

جوادی همچنین از آزادی 10 زندانی به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این تعداد زندانی با کمک خیرین از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان افزود: در این راستا چهار نفر از خیرین استان به همراه تعدادی از کارکنان بانک تجارت یک میلیارد ریال برای آزادی 10 زندانی فراهم کردند.

وی با اشاره به اینکه امسال استان زنجان در جلب کمک‌های مردمی در رتبه دوم کشور قرار داشت، تصریح کرد: خوشبختانه با فرهنگ‌سازی انجام شده شاهد تغییر نگرش در جامعه نسبت به زندانیان هستیم و مردم نیز مشارکت بسیار خوبی در آزادی زندانیان دارد.

جوادی با بیان اینکه امسال 162 زندانی از ابتدای سال آزاد شده‌اند، اضافه کرد: از تعداد ۱۰ زندانی آزاد شده دو نفر از زندانیان سادات به صورت مشخص توسط بانوی خیر زنجانی با پرداخت بیش از ۷۰۰ میلیون ریال از زندان آزاد شده‌اند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان ضمن دعوت از خیرین برای مشارکت در آزادسازی زندانیان بیان کرد: به زندان افتادن افراد بدلیل بدهکاری به ویژه در جرائم غیر عمد، آثار زیانباری را نه تنها برای مددجویان و خانواده آنان در بر دارد، بلکه قربانیان جرم نیز باید این آثار و زیان‌ها تحمل می‌کنند که ورود خیرین قطعا در کاهش این آسیب‌ها موثر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار