تیوپ سواری در ارتفاعات روستای امند زنجان حادثه ساز و برخورد یکی از تیوپ ها با یک دستگاه خودروی سواری سمند باعث مصدومیت شدید سه جوان زنجانی شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ 03 January 2021

مسوؤل روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: سه جوان زنجانی تیوپ سوار در برخورد با یک دستگاه خودروی سوار سمند پارک شده در پایین دست جاده به شدت مصدوم شده و عوامل اورژانس را به محل حادثه کشاندند.

جواد مرادی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این سه مرد جوان که ۲۰ - ۲۷ و ۲۸ ساله بودند در برخورد با این خودروی سواری از نواحی سر، صورت، گردن و کتف آسیب دیده بودند که پس از اعزام ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه های پردیس و قائم شهر زنجان به محل حادثه، مداوای اولیه مصدومان انجام و به منظور ادامه درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان انتقال یافتند.

یک شهروند حاضر در محل حادثه نیز گفت: این سه مرد جوان در ارتفاعات نزدیک روستای "امند" سوار بر تیوپ با سرعت بسیار بالا به سمت خودروی پارک شده در پایین در حال حرکت بودند که به یکباره با این خودروی سواری سمند به شدت برخورد کردند.

امیرحسین آبام، افزود: شدت برخورد این سه جوان سوار بر تیوپ که هیچ شانسی برای رهایی از این مخمصه قبل از رسیدن به محل حادثه را نداشتند به حدی بود که انگار حادثه برخورد میان ۲ دستگاه خودرو اتفاق افتاده است و در قسمت هایی از خودرو نیز بر اثر ضربه وارده، فرورفتگی ایجاد شده بود.

به گزارش ایرنا، تیوپ سواری در ارتفاعات پایین دست منطقه پایایی زنجان واقع در ابتدای مسیر ارتباطی زنجان - بیجار، یک کشته و ۲۲ مصدوم برجا گذاشت.

این حادثه روز جمعه /۲۱ دی ماه ۹۷/ در این منطقه کوهستانی و برفگیر اتفاق افتاد و بار دیگر نشان داد که این وسیله برای استفاده در بازی و تفریح های زمستانی، غیراستاندارد و غیرایمن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار