۴ هزار دستگاه حمل و نقل بار برون شهری استان زنجان نیازمند نوسازی است.
کد خبر: ۹۲۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶ 30 December 2020

مدیرکل راهداری و حمل ونقل زنجان استان زنجان گفت: بیش از ۴ هزار دستگاه حمل و نقل بار برون شهری از جمله برنامه‌های پیش‌روی سازمان راهداری است.فرسودگی 4 هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل در زنجان

علی‌اکبری گفت: البته به دلیل بالا بودن قیمت خودرو، نوسازی ناوگان نیازمند هزینه بسیار بالایی است.

وی با اشاره به این‌که برای نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافر و کالا تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت می‌شود تصریح کرد: در سال جاری واردات ناوگان حداکثر ۳ سال کارکرد، مجوز‌هایی برای شرکت‌های حمل و نقل و افراد علاقه‌مند صادر شده است.

مدیر کل راهداری زنجان افزود : با توجه به تورم حادث شده در کشور، رانندگان توزیع حمل و نقل عمومی و کالا با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند چرا که قیمت انواع لوازم مورد نیاز خودرو از جمله لاستیک، روغن و لوازم یدکی بسیار افزایش یافته است.

علی اکبری افزود: برای تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل استان زنجان در سال جاری، ۳۸ هزار حلقه لاستیک یارانه‌ای بر پایه ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی در بین رانندگان استان توزیع شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان این‌که از سال ۸۹ پنجاه درصد حق بیمه رانندگان حرفه‌ای از طرف دولت پرداخت می‌شود، گفت: رانندگان موظف به پرداخت ۵۰ درصدی مابقی حق بیمه خود هستند با این حال از دو سال گذشته برای حمایت از رانندگان شرکت‌های حمل و نقل اقدام به بیمه تکمیلی این قشر نیز کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار