رئیس اتاق بازرگانی زنجان:
-رئیس اتاق بازرگانی زنجان، از راه‌اندازی دفتر تجاری و میز تجارت اتاق بازرگانی استان زنجان در چهار کشور خارجی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 30 December 2020

علی یگانه فرد ظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از راه‌اندازی دفتر تجاری ئ میز تجارت اتاق بازرگانی استان زنجان در چهار کشور خارجی خبرداد، گفت: تمام تلاش اتاق بازرگانی زنجان شناسایی ظرفیت‌های خالی تولید و تولیدات در راستای توسعه صادرات استان می‌باشد.

وی اظهار کرد: طرح راه اندازی میز مشترک تجاری زنجان و ویتنام نیز عملیاتی شده است و دفتر در شهر هانوی استقرار پیدا کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، گفت: همکاری‌ها با سفارت ازبکستان در راستای سرمایه گذاری‌های مشترک در بخش پرورش ماهی و آبزیان، گلخانه، نساجی و خدمات فنی مهندسی صورت گرفته و این سفارت آمادگی دیدار با مقامات استان و حضور در استان زنجان اعلام کرده است.

یگانه فرد تاکید کرد: اتاق بازرگانی زنجان در کمیسیون مرتبط اتاق بین الملل با پاکستان عضو شده است.

وی افزود: همچنین همکاری مشترک با کنسولگری ایران در کربلا و مذاکره برای ایجاد دفتر در این شهر نیز در حال پیگیری و عملیاتی شدن است و پیگیر جلسه‌ای به صورت وبینار برای توسعه همکاری‌ها هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: اتاق بازرگانی زنجان در کمیسیون مرتبط اتاق بین الملل با پاکستان عضو شده و همچنین همکاری مشترک با کنسولگری ایران در کربلا و مذاکره برای ایجاد دفتر در این شهر نیز در حال پیگیری و عملیاتی شدن است.

یگانه فرد گفت: میز تجارت مشترک زنجان و هند نیز عملیاتی شده تا در راستای صادرات استان بهره برداری شود.

وی ابراز کرد: میز تجارت مشترک زنجان و هند نیز عملیاتی شده تا در راستای صادرات استان بهره برداری شود و موضوع شیلات و آبزی پروری به عنوان یکی از محورهای دیده شده در بحث صادرات ذیل نقشه راه تجارت استان زنجان مورد بررسی قرار گرفته و ظرفیت‌های صادراتی استان در این بخش نیز به صورت کارشناسی احصا شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، بر لزوم اهتمام بیشتر دستگاه‌های دولتی بر حضور نمایندگان خود در جلسات کارشناسی اتاق بازرگانی زنجان تاکید کرد و گفت: اتاق با همکاری گمرک اقدام به جذب یک مشاور در زمینه گمرک و ترخیص کالا نموده تا به صورت رایگان اطلاعات مورد نیاز تجار و فعالان اقتصادی در این زمینه را در اختیار آنها قرار دهد.

یگانه فرد از راه‌اندازی دفتر همکاری‌های مشترک در شهر دوشنبه در کشور تاجیکستان با همکاری اتاق مشترک ایران و تاجیکستان خبر داد و گفت: با ایجاد این دفتر در بحث واردات خاک روی، نمونه‌های خاک از این کشور طی ۱۰ روزآینده به استان زنجان ارسال می‌شود.

وی از راه اندازی میز مشترک زنجان و عمان و راه‌اندازی دفتر تجاری در این کشور خبر داد و گفت: این دفتر در اختیار واحدهای تولیدی و صادراتی استان زنجان قرار خواهد گرفت تا توسعه صادرات به این کشور تسریع پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار