از ابتدای آبان ماه امسال، طرح برق امید در استان زنجان همزمان با سراسر کشور اجرا شده است.
کد خبر: ۹۲۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ 29 December 2020

 

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق زنجان در خصوص جزئیات اجرای طرح برق امید، گفت: از ابتدای آبان ماه سال جاری، طرح برق امید در استان زنجان همزمان با سراسر کشور اجرا شده است و مشترکان برق با قرار گیری در سه گروه کم مصرف، خوش مصرف وپرمصرف از نتایج این طرح بهره‌مند نیز شدند که یکی از آن‌ها تخفیف کامل هزینه برق مصرفی ویژه مشترکان کم مصرف است.۱۱ درصد از زنجانی‌ها پاداش کم مصرفی دریافت کردند

عبدالله نثار ادامه داد: تداوم رویه مصرف مشترکان کم مصرف، تغییر الگوی مشترکان پر مصرف از طریق مدیریت بهینه مصرف می‌تواند علاوه بر کمک به اقتصاد خانوار، نقش موثری در صرفه جویی مصرف انرژی کشور داشته باشد.

وی گفت: از ابتدای اجرای طرح برق امید حدود ۱۱ درصد از تعداد مشترکین برق خانگی براساس میزان مصرف ماهیانه و صورتحساب صادر شده، مشمول تخفیف طرح برق امید شده اند. به این ترتیب از تعداد ۱۶۹ هزارو ۸۰۶ مشترکان برق خانگی در استان زنجان، تعداد ۱۷هزارو ۹۰۰ مشترک مشمول تخفیف کامل در قالب طرح برق امید شدند.

معاونت فروش و خدمات مشترکین رونمایی از طرح قبض برق دیجیتال جدید را گامی موثر در خودارزیابی مشترکان برق از نحوه قرارگیری در سه گروه کم مصرف، خوش مصرف ویا پرمصرف و نیز آگاهی از وضعیت مصارف خود در بازه‌های زمانی ومکانی مختلف ارزیابی کرد

وی ادامه داد:: جهت آگاه سازی مشترکین از نحوه مصرف انرژی، طرح جدید قبض برق دیجیتال برای مشترکان خانگی طراحی و اجرا شده است، که مشترکین از طریق این قبض، می‌توانند علاوه بر تعیین میزان مصرف خود، متوسط مصرف هر ماه مشترکان با متوسط مصرف مشترکین همجوار و متوسط مصرف همشهریان خود را مقایسه کنند.

نثار اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در حال عقد تفاهم نامه با بانک‌های عامل و تولید کنندگان لوازم خانگی داخلی است تا ضمن حمایت از تولید داخلی، مشترکان برق با معرفی به بانک‌ها ودریافت تسهیلات نسبت به خرید وسایل برقی با برچسب انرژی بالا ونیز خرید پنل‌های خورشیدی با هدف ساخت نیروگاه‌های تجدید پذیر کوچک اقدام کنند این اقدام سبب صرفه جویی قابل توجه مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های اضافی در صورتحساب برق شده و مشترکان پرمصرف را در گروه خوش مصرف‌ها قرار خواهدداد.

نثار به مشترکین خانگی که از یک کنتور برق برای بیش از یک واحد مسکونی استفاده می‌نمایند و این امر موجب افزایش تصاعدی برق مصرفی خواهد شد، این نوید را داد که با توافقات صورت گرفته، جهت خریداری انشعاب دوم با معرفی به بانک‌های عامل از طرف شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به صورت اقساطی اقدام کنند.

وی در پایان نصب و استفاده از سامانه موبایلی جامع "برق من" را توصیه کرد و بهره مندی از تمامی خدمات مربوط به برق از جمله دریافت و پرداخت صورتحساب خود، آگاهی از قرار گیری در گروه مصرفی و ده‌ها خدمت دیگر، را از قابلیت‌های این نرم افزارهمراه عنوان کرد.

معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برف زنجان گفت:هموطنان می‌توانند سامانه موبایلی برق من را از کافه بازار و سایت برق امید www.bargh-omid.ir و وب سایت شرکت توزیع برق استان زنجان دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار