رئیس سازمان صنعت استان زنجان گفت: عمده مشکلات واحدهای تولیدی استان زنجان در حوزه امور مالیاتی و تامین اجتماعی است.
کد خبر: ۹۲۷۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 28 December 2020

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه(س) اظهار داشت: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با چهار محور کاری برنامه‌ها را در پیش گرفته‌ایم، حفظ و صیانت از اشتغال و تولید موجود، کمک به تسریع در راه‌اندازی طرح‌های توسعه‌ای استان، استفاده از ظرفیت‌های خالی واحدهای تولیدی و احیا و راه‌اندازی مجدد کارخانجات.

وی با اشاره به اساسی‌ترین مشکلاتی که واحدهای تولیدی تعطیل شده با آن مواجه‌اند، افزود: رفع مشکلات مربوط به امور مالیاتی و تامین اجتماعی، بحث تامین منابع مالی، بحث زیرساخت‌ها، از اساسی‌ترین مشکل‌ها هستند که با همکاری مدیران استان مشکلات مرتفع می‌شوند و خروجی کار هم در جلسات کارگروه تسهیل اعلام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: افزایش آمار بیمه اجباری استان در حالی که در بخش خدمات و اصناف تعدیل نیرو و معرفی به بیمه بیکاری داشته‌ایم، نشان‌دهنده فعال بودن حوزه صنعت و معدن است.

وی افزود: برای تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت طرح‌های نیمه تمام، علاوه براینکه از محل طرح رونق به اندازی کافی اعتبارات با نرخ 18 درصدی داریم، از محل تبصره 18 هم با سود 15 درصد امکان تزریق بودجه وجود دارد. در این راستا پیگیری‌هایی که در استانداری از طریق مرکز انجام گرفته‌ است، قرار است از منابع داخلی بانک‌ها در اختیار واحدها قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار