مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: سه عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان در مسابقه‌ نقاشی "بازی‌های بومی محلی" برگزیده شدند.
کد خبر: ۹۲۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 19 December 2020

 

علیرضا نوری روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماندانا عندلیبی ۱۱ ساله و محنا مرصعی ۱۵ ساله اعضای مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون زنجان و همچنین فاطمه بهرامی ۱۱ساله از مرکز فرهنگی هنری زرین آباد از سوی هیات داوران این مسابقه به‌عنوان برگزیده سوم انتخاب و معرفی شدند.

وی اضافه کرد: همه سه برگزیده این مسابقه زیر نظر هدی عندلیبی مربی هنری مرکز مجتمع و سیده فاطمه حسینی مربی هنری مرکز زرین آباد کانون زنجان در این مسابقه شرکت کرده و به این مهم دست یافتند.

این مسوول ادامه داد: پس از انتشار فراخوان این مسابقه‌ نقاشی از سوی دبیرخانه دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان بیش از ۳۳۴ اثر از سوی کودکان و نوجوانان سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.

وی اظهار داشت: در این رویداد پنج اثر از اعضای مراکز کانون کشور به‌عنوان برگزیده اول، ۱۰ اثر به‌عنوان رتبه‌ی دوم و ۳۵ اثر به مقام سوم رسید که از سوی دبیرخانه جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از آن‌ها قدردانی شد.

این مسوول ادامه داد: این مسابقه در حاشیه دومین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان در سال ۱۳۹۸ برگزار شد که پیش از این قرار بود در اسفند ۱۳۹۸ برگزیدگان به شهر کاشان دعوت و از آن‌ها تجلیل شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه به‌صورت حضوری لغو و اکنون برگزیده‌ها معرفی و جوایزشان ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این آثار از سوی جمال‌الدین اکرمی، معصومه فاضلی‌مقدس و سمیرا صحرانورد داوری و برگزیدگان در سه گروه معرفی شدند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با ۱۷ مرکز ثابت و ۱۳ کتابخانه سیار شهری و روستایی و پستی و با پنج انجمن فعال در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با محوریت کتاب و کتابخوانی خدمات‌رسانی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار