مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان آسفالت رگلاژی و لکه‌گیری هندسی(روکش) شده است.
کد خبر: ۹۲۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 17 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله دلخواه  اظهار داشت: در این مدت هشت هزار و ۵۰۰ عدد انواع تابلوهای ترافیکی و انتظامی، ۸۰ کیلومتر ایمن‌سازی و حریم راه، ۹۰ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی و تعمیر و مرمت ۱۸۰ دستگاه چراغ روشنایی در محورهای مختلف استان در سطح جاده‌ها انجام شده است.

وی افزود: رفع و اصلاح ۵۳ نقطه حادثه‌خیز، نصب ۳۲ کیلومتر نیوجرسی و رفع ۵۶ مورد تجاوز به حریم راه از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به نهضت آسفالت و لکه‌گیری در سطح راه‌های استان در سال جاری یادآور شد: محدودیت اعتبارات، امکان اصلاح و روکش آسفالت تمامی راه‌های استان را نمی‌دهد و از همین رو محورهای پرتردد که مشکل بیشتری دارند در اولویت هستند.​

دلخواه با اشاره به اقدامات این اداره کل طی چند سال گذشته، گفت: ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی ایلام از اولویت‌های کاری دولت است بطوریکه طی ۳۰ ماه گذشته سه هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال در حوزه راهداری ایلام هزینه شده است.

وی تاکید کرد: اجرای عملیات روکش آسفالت در راه‌های اصلی و فرعی بطور جدی در این مدت دنبال و با صرف اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال، ۳۶۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام شده است.

دلخواه با اشاره به اینکه در ۲.۵ سال گذشته ۶۳ کیلومتر نیوجرسی و گاردریل در جاده‌های ارتباطی استان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال نصب شده است، گفت: ۵۸۰ دستگاه پل نیز در این مدت با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال تعمیر و بازسازی شده است.

وی از ایمن‌سازی یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاضی استان شامل خط‌کشی، نصب علائم راهنمایی و تابلو در بازه زمانی ۳۰ ماه گذشته خبر داد و اضافه کرد: ۸۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این برنامه هزینه شده است.

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار