علی تشنه دل خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صمت استان سمنان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سپاه استان گفت: از ظرفیت سپاه و بسیج در بازرسی از اصناف بهره‌گیری می‌شود.
کد خبر: ۹۲۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 07 December 2020

سالانه ۷۸۰ هزار تن ورق گالوانیزه در استان سمنان تولید می‌شود - خبرگزاری  بازار - سایت خبری بازار

رئیس سازمان صمت استان سمنان پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صمت استان سمنان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: بر این اساس از ظرفیت سپاه و بسیج در اجرای طرح‌های بازرسی از واحدهای صنفی در سراسر استان بهره‌برداری می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نظارت و بازرسی بر کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی را از دیگر مفاد اصلی این تفاهم‌نامه برشمرد و خاطرنشان کرد: تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها از مهم‌ترین مطالبات مردم است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم.

علی تشنه دل افزود: رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مردمی، اجرای طرح‌های نظارتی مربوط به کنترل بازار، کمک به شناسایی انبارهای غیرمجاز و احتکار کالا از مهم‌ترین اقداماتی است که در راستای اجرای این تفاهم‌نامه با همکاری سپاه استان سمنان انجام می‌شود.

تشنه دل بابیان اینکه نیروهای بسیج در سطح بازار به‌صورت نامحسوس، جهت جمع‌آوری اخبار و اطلاعات مربوط به تخلفات فصل هشتم ق. ن.ص در قالب طرح ناظران افتخاری فعالیت خواهند داشت، اضافه کرد: پیشگیری از وقوع تخلف هدف اصلی از اجرای این تفاهم‌نامه است.

وی تصریح کرد: این ناظران افتخاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن گزارش‌ها تنظیمی را از طریق رابط تعیین‌شده بسیج اصناف به سازمان صمت ارسال می‌کنند.

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه اغلب کسبه استان سمنان اعم از تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی، انصاف را سرلوحه خود قرار داده‌اند، تأکید کرد: در مقطع کنونی که جامعه و مردم به‌ویژه قشر ضعیف به آرامش نیاز دارند، بر اساس انعقاد این تفاهم‌نامه در جهت کمک به نظارت بر بازار و حفظ آرامش و ثبات لازم، به هر میزان نیروی بسیجی داوطلب که مورد درخواست ادارات سمت در سطح استان باشد، توسط سازمان بسیج تأمین می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار