مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر امسال این اداره کل ۲۰ میلیار ریال غرامت دستمزد به مبتلایان کرونایی استان را به میزان ۲۶ هزارو ۲۰۲ روز پرداخت کرده است.
کد خبر: ۹۱۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 23 November 2020

مسعود علیاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات مختلف این اداره کل در شرایط کرونایی افزود: این سازمان همانند دیگر دستگاه‌های اجرایی استان برای کاهش مراجعات مردمی، تسهیل خدمت رسانی و نیز پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در زمان حاضر بیش از ۴۵ خدمت را به جامعه هدف به صورت غیرحضوری ارائه می کند.

وی اضافه کرد: در راستای پیشگیری و کنترل شیوع این ویروس و نیز جلوگیری از بروز هر گونه وقفه در ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی، اقدامات متعددی در دستور کار قرار گرفته است.

این مسؤول ادامه داد: بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند از طریق کد دستوری #۱۴۲۰*۴* با وارد کردن کد ملی از وضعیت بیمه ای و حتی سوابق خود مطلع شوند و از طریق این سامانه به کلیه اطلاعات بیمه ای خود دسترسی داشته باشند.

علیاری افزود: نام نویسی غیرحضوری بیمه شدگان از طریق کارفرما از اقدامات اخیر سازمان تامین اجتماعی است که کارفرمایان می توانند ازطریق سایت این سازمان و بدون مراجعه به شعب  وکارگزاری‌ها از طریق درگاه https://eservices.tamin.ir نسبت به درخواست نام‌نویسی نیروی کار شاغل در کارگاهای تحت پوشش اقدام کنند.

وی اظهار داشت: همچنین استعلام دفترچه درمانی نیز به صورت غیرحضوری انجام می شود و بیمه شدگان می توانند از ۶ طریق نسبت به این امر اقدام کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: استعلام دفترچه درمانی از طریق بارکدخوان تعبیه شده(با استفاده از دوربین موبایل) و یا ورود کدملی در وب اپلیکیشن به نشانی pwa.tamin.ir، از طریق بستر USSD با شماره گیری کد دستوری #۱*۱۴۲۰*۴* یا #۱۴۲۰*۴*، کد دستوری  #۱۶۶۶* بیمه سلامت و سامانه اینترنتی به نشانی medical.tamin.ir قابل انجام است.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین آمار اعلام شده، تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در استان زنجان بیش از ۱۷۷ هزار نفر است که با احتساب سایر بیمه شدگان تبعی و مستمری بگیران، جمعیت تحت پوشش این سازمان به ۵۳۰ هزار نفر در استان زنجان می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار