کد خبر: ۸۶۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ 29 June 2020

پرطرفدارترین وسیله نقلیه در دنیا را بشناسید

تابناک/چه مواردی در اتوبوس وجود دارد که باعث شده به‌عنوان پرطرفدارترین وسیله نقلیه در بین مردم شناخته شود؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تیک بان، خرید بلیط اتوبوس مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه خواهد داشت. اگر سفر با اتوبوس و زیبایی‌های بی‌نظیرش را در ذهن خود پرورش می‌دهید برای آگاهی از مزایای این وسیله نقلیه دوست‌داشتنی و پرطرفدار در این مطلب با تیک بان همراه باشید.

چرا اتوبوس؟

با توجه به افزایش تعداد سفرهای دور نزدیک در وعده‌های مختلف سال انتخاب وسیله نقلیه مناسب یکی از اولویت‌های افراد در مسافرت به شمار می‌رود. سفر با هواپیما به دلیل دوری فرودگاه نسبت به مرکز شهر، کنسلی پرواز در شرایط بد آب و هوایی و امنیتی، هزینه‌های بالا و اتلاف وقت تا هنگام پرواز گزینه مناسبی برای سفر در این مواقع نمی‌باشد.

 سفر با قطار نیز معایب و مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه دارد. سرعت‌پایین و همسفری با افراد غریبه می‌تواند سفری کسل بار را برای انسان رقم بزند. یکی از وسایل نقلیه‌ای که می‌تواند در روزهای پرتردد و کم رفت‌وآمد گزینه مناسبی برای سفر باشد، اتوبوس است. رزرو بلیط اتوبوس برای سفر می‌تواند بهترین گزینه باشد.

سفری ارزان

 اولین و مهم‌ترین مقوله‌ای که سفر با اتوبوس توانسته خود را به‌عنوان پرطرفدارترین وسیله معرفی نماید، ارزان بودن آن است. قیمت بلیط اتوبوس به نسبت سایر وسایل نقلیه مانند هواپیما و قطار بسیار پایین‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. سفر با اتوبوس هزینه بسیار اندکی را برای متقاضیان در بر خواهد داشت.

همیشه در دسترس است

کدام‌یک از وسیله‌های نقلیه مانند اتوبوس همیشه در دسترس متقاضیان خواهد بود. دوری فرودگاه و ایستگاه‌های راه‌آهن و هزینه‌هایی برای رسیدن به این مکان‌ها باید پرداخت کرد، از معایب استفاده از قطار و هواپیما به شمار می‌رود. با تهیه بلیط اتوبوس در کسری از ساعت به سفر خود بپردازید.

سفر در بازه‌های زمانی مختلف

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز سفر با اتوبوس سفر در بازه‌های زمانی مختلف در شبانه‌روز است. سفر با هواپیما و قطار مختص ساعات خاصی از شبانه‌روز بوده و این امکان را به مسافران نمی‌دهد تا سفر خود را به‌صورت تایم بندی پشت سر بگذارند.

 به‌طور مثال اگر بخواهید مسیر تهران به رشت را سپری کنید با ساعت‌های مختلف با اختلافی دوساعته برخورد خواهید کرد در حالی‌ که قطار و هواپیما این مزیت را با خود به همراه نخواهند داشت. رزرو بلیط اتوبوس این قابلیت را به شما می‌دهد تا برنامه‌ریزی بهتری نسبت به سفر داشته باشید.

کمک به حفظ محیط‌زیست

یکی از ویژگی‌های استفاده از اتوبوس حفظ محیط‌زیست است. اتوبوس‌ها امروزه میزان بسیار کمی دی‌اکسید کربن وارد فضای جو می‌کنند و همین امر باعث می‌شود تا هم‌وطنان آلودگی هوای بسیار پایین‌تری را تجربه کنند. بسیاری از گازهایی که از قطار و هواپیما تولید می‌شود، تأثیرات جبران‌ناپذیری را به محیط‌زیست و جو کره زمین خواهد زد.

از تاخیر خبری نیست

بسیاری از مسافران با انتخاب قطار و هواپیما ساعت‌های فراوانی را در فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن به دلیل تاخیر سپری می‌نمایند. در سفر با اتوبوس نیازی نیست که ساعت‌های فراوانی در پایانه‌ها منتظر اتوبوس باشید، کافی است راس ساعت مقرر در پایانه‌های مسافربری حضور به عمل‌آورید و به سفر خود بپردازید. سایت تیک بان یکی از سایت‌های ارائه‌کننده بلیط اتوبوس است که می‌توانید با مراجعه به آن علاوه بر خرید بلیت اطلاعات کاملی از این وسیله نقلیه به دست آورید.

امکانات ویژه

با گسترش ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای و روی کار آمدن تعداد زیادی از شرکت‌های مسافربری رقابت شدیدی در جذب مسافر صورت گرفته که همین امر موجب ارائه خدمات و امکانات بیشتری توسط شرکت‌ها می‌شود.  ارائه خدماتی چون وای فای رایگان، پذیرایی در طول مسیر، امکان انتخاب صندلی به‌صورت آنلاین و خدمات رفاهی دیگر موجب افزایش تقاضا برای خرید بلیط اتوبوس شده است.

شرکت ایران‌پیما یکی از شرکت‌های مسافربری معروف است که تلاش می‌کند تا بهترین امکانات را به مسافران ارائه دهد. برای خرید بلیط اتوبوس این شرکت می‌توانید به تیک بان مراجعه کنید و در کوتاه‌ترین زمان بلیط خود را رزرو نمایید.

امکان انتخاب صندلی

یکی از امکانات مناسب در هنگام خرید اینترنتی بلیط اتوبوس، امکان انتخاب شماره صندلی دلخواه می‌باشد. اگر قصد سفر خانوادگی دارید و مایلید با نزدیکانتان در کنار هم بنشینید، بهتر است صندلی خود را به‌صورت آنلاین انتخاب کنید.

اگر تنها سفر می‌کنید و نمی‌خواهید کسی کنار شما بنشیند، می‌توانید صندلی‌های تک نفره را انتخاب کنید. برای دانستن مطالب بیشتر دراین‌باره می‌توانید مقاله کدام نقطه از اتوبوس برای نشستن مناسب است را مورد مطالعه قرار دهید.

خرید بلیط اتوبوس از سایت‌های معتبر

خرید بلیط اتوبوس یکی از معضلاتی است که مسافران در بازه‌های زمانی مختلف با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند. برای خرید بلیط اتوبوس می‌توانید از طریق معتبرترین سایت‌های ارائه‌کننده بلیط اتوبوس مانند تیک بان، علی بابا، قاصدک و مستر بلیط اقدام نمایید. برای رزرو بلیط ارزان اتوبوس از طریق سایت تیک بان می‌توانید با جستجو کلمه تیک بان و عبارت https://tikban.com به این امر مهم دست پیدا کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار