در زنجان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از ممنوعیت بازگشایی استخرها و برگزاری مسابقات ورزشی در زنجان خبر داد و گفت: در مورد سایر فعالیت‌ها نیز با هماهنگی ستاد کرونای استان اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ 26 May 2020

علی خلیلی امروز در این گفت‌وگو اظهار کرد: ستاد مقابله با کرونا در ورزش اطلاعیه شماره ۱۵خود را برای فعالیت اماکن ورزشی صادر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به جزئیات فعالیت اماکن ورزشی گفت: آنطور که در ابلاغیه آمده است هیچ محدودیتی در بازگشایی اماکن و سالن‌های ورزشی در همه رشته‌های ورزشی در مناطق سفید وجود ندارد.

وی از ممنوعیت فعالیت رشته‌های ورزشی پر برخورد و تیمی در شهرهای زرد و قرمز خبر داد و گفت: همچنین در این استان‌ها فعالین رشته‌های انفرادی با تماس متوسط مانند بدنسازی و پرورش اندام با تاییدیه فضای فیزیکی توسط مرکز بهداشت شهرستان فعالیت کنند.

خلیلی ادامه داد: بر همین اساس آغاز فعالیت باشگا‌ه‌های بدنسازی به صورت انفرادی و دیگر رشته‌های ورزشی انفرادی و استخرهای روباز در مناطق زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی منعی ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تأکید بر اینکه همه باشگاه‌های ورزشی برای فعالیت نیازمند ثبت‌نام در سامانه وزارت بهداشت به نشانی www.salamat.gov.irهستند، گفت: البته برگزاری مسابقات همچنان ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان 30 رشته ورزشی مجاز به فعالیت هستند، اضافه کرد: در ارتباط با اینکه در سایر رشته‌ها از جمله بدنسازی هم، اگر زنجان استان زرد باشد فعالیت این رشته‌های ورزشی آغاز خواهد شد.

خلیلی همچنین در ارتباط با فعالیت استخرها گفت: استخرها فعلا بازگشایی نشده و صرفا مربوط به مناطق سفید است و مسابقات نیز فعلا برگزار نخواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ارتباط با بازپس گرفتن ورزشگاه‌های در اختیار ستاد کرونا گفت: فعلا سالن‌های ورزش و جوانان یعنی مادران و کودکان و بهشتی در اختیار ستاد کرونا است.

وی تصریح کرد: یک تعداد از باشگاه‌های متخلف نیز که اقدام به بازگشایی باشگاه‌ها در دوران کرونا کرده بودند نیز پلمب شدند که تعداد آنها 12 یا 13 مورد بود.

منبع/ فارس 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار