مسوؤل اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به محل اقامه نماز عید فطر در زنجان اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ 23 May 2020

مسوؤل اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به محل اقامه نماز عید فطر در زنجان اعمال خواهد شد.

سرهنگ محمدحسن خلجی، روز شنبه در این گفت و گو افزود: محدودیت ترافیکی در شهر زنجان از ساعت ۶ صبح روز یکشنبه /چهارم خرداد ماه/ تا پایان اقامه نماز اعمال خواهد شد.

وی اظهار داشت: عوامل پلیس راهور زنجان در تمامی مسیرهای منتهی به محل اقامه نماز عید فطر (میدان رسل مقابل مصلی)، ازجمله میدان سرباز گمنام و مقابل حسینیه عاشقان ثارالله استقرار خواهند یافت تا تردد خودروها مشکلی برای شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی، پیش نیاورند.

خلجی تصریح کرد: صبح یکشنبه تردد کلیه خودروها از تقاطع تربیت، تقاطع درالقرآن کریم زنجان و تقاطع خیابان سوم کوچمشکی به سمت میدان رسل، ممنوع خواهد بود و رانندگانی که محدودیت ترافیکی اعلام شده را نادیده بگیرند در این صورت از سوی عوامل پلیس راهور زنجان مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.

مسوؤل اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: نمازگزارانی که با خودروهای شخصی به محل اقامه نماز عید سعید فطر عزیمت می‌کنند می‌توانند وسایط نقلیه خود را در پارکینگ مصلی نماز جمعه، پارک کنند.

خلجی افزود: خودروهای پارک شده در مسیرهای اعلام شده به منظور امنیت و آرامش هرچه بهتر و بیشتر نمازگزاران زنجانی با استفاده از جرثقیل به پارکینگ انتقال داده خواهند شد.

رییس ستاد اقامه نماز جمعه زنجان نیز گفت: از ساعت ۲۴ بامداد یکشنبه مسیرهای منتهی به میدان رسل بسته خواهد شد تا محل برای اقامه نماز عید فطر آماده شود.

حکمعلی اسماعیلی افزود: نماز عید فطر ساعت ۶:۳۰ صبح روز یکشنبه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با بیماری ویروس کرونا، اقامه خواهد شد و بهتر است نمازگزاران به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری از مهر، سجاده، کتاب دعا، ماسک و دستکش شخصی خود استفاده کنند.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار