مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان عنوان کرد
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: گازرسانی به روستای ماری نیازمند جذب بودجه مازاد است.
کد خبر: ۸۵۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ 16 May 2020

جذب بودجه مازاد؛ نیاز گازرسانی به روستای ماری

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: گازرسانی به روستای ماری نیازمند جذب بودجه مازاد است.

موسی احمدلو، با اشاره به طرح گازرسانی به روستای ماری، اظهار کرد: جغرافیای کوهستانی روستای ماری مشکلاتی را برای گازرسانی به وجود آورده است و این در حالی است که روستاهای اطراف این روستا به شبکه گاز متصل هستند.

این مسئول ادامه داد: هزینه در نظر گرفته شده برای هر انشعاب ۱۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده است ولی هزینه‌ای که هر انشعاب روستای ماری نیاز دارد بسیار بیشتر برآورد شده است که تا جذب این میزان بودجه و دریافت مجوز، امکان گازرسانی به این روستا وجود دارد.

وی افزود: پیگیری‌های لازم برای جذب مجوز برای گازرسانی در حال انجام و پیگیری است و در حال حاضر طراحی‌های شبکه گاز برای این روستا نیز انجام شده و انجام کار در گرو جذب بودجه لازم است.

احمدلو تصریح کرد: در مجموع شرکت گاز استان زنجان ۳۴۲ هزار مشترک دارد که ۲۳۲ هزار و ۷۶ مشترک آن شهری، ۸۴ هزار و ۹۴۶ مشترک روستایی، ۲۳ هزار مشترک تجاری، ۱۲۳۰ مصرف‌کننده صنعتی و ۸۶۷ مصرف‌کننده صنعتی عمده دارد و گاز ۴۰ جایگاه CNG نیز تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر صد درصد خانوارهای شهری و ۸۶.۴ درصد از خانوارهای روستایی از نعمت گاز بهره‌مند هستند که می‌توان گفت در مجموع ۹۴.۹ درصد خانوارهای استان از گاز بهره‌مند شده‌اند.

منبع/ ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار