مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از آماده‌باش آتش‌نشانی 5 نقطه شهر زنجان همزمان با شب‌های قدر خبر داد.
کد خبر: ۸۴۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 13 May 2020

آماده‌باش آتش‌نشانی 5 نقطه شهر زنجان

مجید امیرفضلی امروز در این گفت‌وگو اظهار کرد: تدابیر لازم برای تأمین ایمنی شهر و شهروندان در ایام لیالی قدر اندیشیده شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه آتش‌نشانان در مناسبت‌های مختلف برای تأمین ایمنی شهر در آماده‌باش به سر می‌برند، اضافه کرد: با قرار گرفتن در شب‌های قدر هم آتش‌نشانان در آماده باش هستند.

وی تصریح کرد: هم اکنون آتش‌نشانان هفت ایستگاه آتش‌نشانی زنجان با حضور 35 نجاتگر در پنج نقطه از شهر زنجان در آماده‌باش کامل به سر برده و آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز هستند.

امیرفضلی در ادامه به سایر اقدامات آتش‌نشانی زنجان نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در زنجان، آتش‌نشانی نیز همچون سایر دستگاه‌های ذی‌ربط و البته خدماتی، اقدامات متعددی در شهر انجام داده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ادامه داد: آتش‌نشانی‌ در ضدعفونی و گندزدایی معابر شهر با استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزاتی که دارد، به صورت مستمر با سایر دستگاه‌های دخیل در این امر، همکاری داشته است.

منبع/ فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار