شهردار خرم‌دره گفت: نصب تابلوهای غیرمجاز باعث زیر سئوال رفتن چهره شهر می‌شود.
کد خبر: ۸۴۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 11 May 2020

تابلوهای غیرمجاز و ناخنک به منظر شهری

شهردار خرم‌دره گفت: نصب تابلوهای غیرمجاز باعث زیر سئوال رفتن چهره شهر می‌شود.شهردار خرم‌دره گفت: نصب تابلوهای غیرمجاز باعث زیر سئوال رفتن چهره شهر می‌شود.
امیرهوشنگ نوری‌آرا در این گفت‌وگو، اظهار کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی انجام شده در زمینه نصب تابلوهای غیرمجاز و صدور اخطار، بیش از ۵۰ تابلوی غیرمجاز توسط روابط عمومی و همکاری واحدهای فوق، برش و جمع‌آوری شد.
وی با بیان این‌که بخش مهمی از فضای یک شهر به سیما و منظر آن بستگی دارد، ادامه داد: نصب انواع تابلوهای غیرمجاز و بدون مجوز، باعث زیر سئوال بردن چهره شهر می‌شود که به همین علت برش تابلوها در دستور کار قرار گرفته و این طرح به صورت ماهیانه اجرا خواهد شد.
شهردار خرم‌دره با تاکید بر این‌که برای نصب تابلوها، قوانینی وجود دارد و تابلوها حتما باید مجوز شهرداری را داشته باشند، تصریح کرد: تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تاثیرگذار هستند، بلکه در صورت رعایت نشدن مولفه‌های ایمنی موجب بروز حوادث و خطرات احتمالی برای شهروندان می‌شود.
شهردار خرم‌دره با تاکید بر این‌که این اقدامات در جهت جلب رضایت شهروندان صورت گرفته است، افزود: انتظار می‌رود صاحبان صنوف ضمن نصب نکردن تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز، همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.
نوری‌آرا تاکید کرد: در زمینه جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز با کسی تعارف نداریم، لذا از همه صنوف به خصوص پزشکان درخواست داریم مقررات شهرداری را در این زمینه رعایت کنند، در غیر این صورت منتظر جمع‌آوری تابلوها باشند.

منبع/ ایسنا 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار