فرمانده انتظامی استان زنجان:
فرمانده انتظامی استان زنجان،به نزاع و درگیری فردی و گروهی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال ۹۸ نزاع و درگیری در استان زنجان نسبت به سال ۹۷ بیش از ۵۸ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۸۴۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 06 May 2020

نزاع و درگیری در زنجان ۵۸ درصد کاهش دارد

فرمانده انتظامی استان زنجان،به نزاع و درگیری فردی و گروهی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال ۹۸ نزاع و درگیری در استان زنجان نسبت به سال ۹۷ بیش از ۵۸ درصد کاهش داشته است.

سردار رحیم جهانبخش در این گفتگو، به نزاع و درگیری فردی و گروهی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال ۹۸ نزاع و درگیری در استان زنجان نسبت به سال ۹۷ بیش از ۵۸ درصد کاهش داشته است.

وی اظهار کرد: استان زنجان در خصوص نزاع و درگیری در سطح کشور رتبه ۲۸ را دارد یعنی ۲۷ استان در خصوص نزاع و درگیری بالاتر از این استان هستند.

فرمانده انتظامی استان زنجان، با بیان اینکه بیشتر نزاع‌های رخ داده در استان زنجان طی سال گذشته نزاع فردی بوده است، گفت: باید آستانه تحمل مردم تقویت شود و ایجاد آرامش و امنیت در جامعه از اهداف مهم پلیس است.

جهانبخش با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی با اقدامات لازم باید کاری بکنند که «گذشت» در جامعه تقویت شود، ابراز داشت: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و آرامش در استان با تمام توان و نیرو پای کار است.

وی با بیان اینکه زنجان جزو سه استان امن کشور است، ابراز کرد: برای تقویت این امر مهم باید مردم با پلیس همکاری بکنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان، با بیان اینکه طی سال گذشته جرایم خشن و سرقت مسلحانه در استان زنجان رخ نداده است، یاد آور شد: در سال گذشته پلیس برای ارتقای امنیت در جامعه طرح‌های امنیتی خوبی را در استان اجرا کرد.

جهانبخش، با بیان اینکه امنیت پیش‌نیاز توسعه است، گفت: خوشبختانه شهروندان زنجانی بیشترین رضایت‌مندی را نسبت به امنیت دارند و یکی از اصلی‌ترین وظایف نیروی انتظامی تأمین امنیت جامعه و پاسداری از دست آورده‌ها و اهداف نظام است.

منبع/ مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار