کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: سجاس با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان سردترین نقطه این استان طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت شد.
کد خبر: ۸۴۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ 03 May 2020

سجاس با دمای ۵+ درجه سانتیگراد سردترین نقطه زنجان ثبت شد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: سجاس با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان سردترین نقطه این استان طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت شد.

حسین سلطانی روز یکشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه گیلوان در شهرستان طارم نیز با دمای ۲۷+ سانتیگراد گرم‌ترین نقطه این استان گزارش شد افزود: طی مدت یاد شده آببر مرکز شهرستان طارم با دمای ۲۳+ درجه و شهرهای ابهر و خرمدره نیز با ۷+ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق در بین مراکز شهرستانی این استان بودند.

وی اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان نیز هشت درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه سانتیگراد کاهش نشان می دهد.

سلطانی با بیان اینکه امروز افت دما در زنجان نخواهیم داشت، تصریح کرد: از فردا /دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه/ تا روز چهارشنبه میزان دمای هوای این استان مقداری گرم خواهد شد.

وی افزود: برای امروز /یکشنبه/ در برخی از مناطق استان زنجان بارش باران رگباری و احتمال وقوع تگرگ وجود دارد و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز به دلیل ورود سامانه بارشی جدید به منطقه، بارش باران و وزش باد شدید نیز پیش بینی می شود.

در حال حاضر، استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

منبع/ ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار