معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: براساس مجوز ستاد کل نیرو‌های مسلح ۷۵ نفر در استان به عنوان سرباز معلم جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
کد خبر: ۸۴۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 29 April 2020

۷۵ نفر در استان بوشهر به عنوان سرباز معلم جذب می‌شوند

غلامرضا دانش فر معاون آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان شرایط و ضوابط جذب افراد واجد شرایط برای انجام خدمت ضرورت در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر بیان کرد: براساس مجوز ستاد کل نیرو‌های مسلح برای سال جاری تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تعداد ۷۵ نفر در استان به عنوان سرباز معلم جذب درآموزش و پرورش استان می‌شوند.

او اعلام کرد: داوطلبان دارای برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت فقط با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد که تاریخ اعزام به خدمت آنان ماه‌های تیر، مرداد و شهریور ۱۳۹۹ می‌باشد، می‌توانند جهت ثبت نام به ادارات شهرستان یا منطقه خود مراجعه کنند.

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: ادارات شهرستان یا منطقه موظفند فهرست و مدارک افراد حائز امتیاز لازم را تا حداکثر تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ در اختیار هسته گزینش استان قرار داده و هماهنگی لازم برای دریافت نظر نهایی تا حداکثر ۲۹ اردیبهشت به عمل آورند.

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بیان کرد: برای جلوگیری از هدر رفتن سهمیه جذب استان، حوزه گزینش ادارات شهرستان یا منطقه موظفند نظر خود را از تاریخ ۱۵ اردیبهشت به حوزه ستادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام کنند تا اسامی پذیرفته شدگان نهایی حداکثر دوشنبه ۲۹ اردیبهشت به اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت ارسال شود.

دانش فر یادآور شد: داوطلبان هنگام ثبت‌نام، فرم تعهدنامه، فرم درخواست و همچنین فرم پرسشنامه اطلاعات گزینش فردی را تکمیل کرده و به ادارات شهرستان یا منطقه تحویل دهند.

او عنوان کرد: داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی، روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند و این مهم باید به تایید اداره کل آموزش و پرورش استان برسد.

معاون آموزش و پرورش استان با ممنوع دانستن به کارگیری معلمان وظیفه در بخش‌های اداری، مدارس شهری و مرکز استان، تاکید کرد: معلمان وظیفه فقط در کلاس‌های درس واحد‌های آموزشی در مناطق محروم روستایی به کارگیری خواهند شد.

دانش فر گفت: ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف در آموزش و پرورش ممنوع است و انجام خدمت ضرورت، هیچگونه حق استخدامی برای افراد در آموزش و پرورش ایجاد نمی‌کند.

دانش فر از داوطلبانی که قبلاً درخواست معافیت تحصیلی یا معافیت پزشکی کرده‌اند خواست تا برای جلوگیری از حذف شدن از لیست سرباز معلمی در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت خود اقدام کنند.

او با تاکید براینکه"مدت خدمت در برنامه سرباز معلم ۲ سال تمام است و از این رو باید افرادی انتخاب شوند که کسر خدمت ندارند، اعلام نمود: پذیرفته شدگان برنامه سرباز معلم برای خدمت ۲ سال تمام در کلاس‌های درس واحد‌های آموزشی در مناطق محروم روستایی در تاریخ اول تیر ۱۳۹۹ به مراکز آموزش نظامی اعزام خواهد شد.

منبع/ باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار