سرهنگ هادی قزوینه گفت: در راستای اجرای طرح جمع آوری توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر طی ۲ روز گذشته کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان همدان و انجام اقدامات اطلاعاتی در شهر همدان قاچاقچیان و توزیع کنندگان خرد مواد مخدر را شناسایی کردند.
کد خبر: ۷۸۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 15 September 2019
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری ۲ قاچاقچی، ۵ توزیع کننده خرد فعال و جمع آوری ۱۶ معتاد متجاهر خبر داد.

به گزارش مهر، وی افزود: با چند عملیات ضربتی ۲ قاچاقچی که اقدام به انتقال مواد مخدر گل از یکی از استان غربی به همدان می‌کردند و ۵ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر آماده به فروش، ۲ ترازو و یک عدد پایپ کشف شد.

سرهنگ قزوینه بیان کرد: در این ماموریت یک دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتور سیکلت توقیف و همچنین ۱۶ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و پس از غربالگری تحویل مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: برخورد با قاچاقچیان با اشراف اطلاعاتی از رویکرد‌های اصلی پلیس بوده و متخلفان بدانند از چنگال قانون نمی‌توان گریخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار