مدیرکل دامپزشکی استان زنجان از معدوم‌سازی ۸ هزار و ۴۰۹ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی در سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ 13 July 2019
معدوم‌سازی ۸ هزار کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی در زنجان

محمدباقر حاج کاظمی اظهار کرد: کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان زنجان به صورت مستمر انجام می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال‌جاری ۵ هزار و ۸۰۶ مورد بازدید از مراکز نگهداری‌، تولید و عرضه فرآورده‌های دامی انجام شده است، گفت: در این ایام یک هزار و ۹۸۷ مورد بازدید از خودروهای حامل فرآورده‌های دامی نیز توسط کارشناسان انجام شده است.

وی از شناسایی ۲۵۲ مورد غیر بهداشتی از مراکز نگهداری، تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان زنجان خبر داد و افزود: ۱۱۰ مورد نمونه‌برداری از مراکز تهیه، تولید و نگهداری از این فرآورده‌های خام دامی انجام شده است.

حاج کاظمی از ارجاع ۲۶ پرونده به مراجع قضایی در حوزه تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در استان زنجان طی سه ماهه سال‌جاری خبر داد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری ۸ هزار و ۴۰۹ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی در استان زنجان شناسایی و ضبط شده است، گفت: این میزان فرآورده‌های دامی نیز پس از غیر بهداشتی تشخیص داده شدن، معدوم شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار