کد خبر: ۷۶۲۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 13 July 2019
زنجان قهرمان مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ مردان شد

زنجان - رقابت‌های بین‌المللی کیک‌بوکسینگ بخش مردان که از روز پنجشنبه /۲۰ تیر/ به مدت ۲ روز به میزبانی زنجان برگزار شد، با قهرمانی تیم زنجان خاتمه یافت.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان زنجان گفت: در این رقابت‌ها که در ۱۰ وزن مختلف و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد تیم زنجان با کسب ۱۰ نشان طلا، ۱۱ نقره و ۱۴ برنز مقام نخست را کسب کرد و تیم آذربایجان‌غریی با ۸ طلا، ۱۲ نقره و ۱۶ برنز و آذربایجان‌شرقی نیز با ۴ طلا، ۷ نقره و ۹ برنز به ترتیب دوم و سوم شدند.

علی بیگدلی با بیان اینکه چهار تیم خارجی در مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ مردان حضور داشتند و ملاک برای قهرمانی نیز تعداد طلاهای کسب شده بود، اظهار داشت: در بخش سوپر فایت (مبارزه) این پیکارها، افغانستان به ۵ نشان طلا، جمهوری آذربایجان به ۳ نشان طلا و پاکستان به ۲ نشان طلا، ۴ نقره و سه برنز، دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر و با حضور قریب ۳۵۰ ورزشکار داخلی و خارجی برگزار شد، افزود: ۳۰ داور نیز این مسابقات را قضاوت کردند و به نفرات اول نیز مدال، حکم قهرمانی و کمربند طلایی اهدا شد.

بیگدلی خاطرنشان کرد:  تیم‌های جمهوری آذربایجان، عراق، افغانستان و پاکستان در این رقابت‌ها حاضر بودند و تیم‌های اوگاندا، فیلیپین و آمریکا، نیز به رغم اعلام آمادگی در این پیکارها حضور نیافتند.

مسابقات کیک‌بوکسینگ بانوان نیز طی روزهای ۱۸ و ۱۹ تیر ماه در سالن ۶ هزار نفری زنجان برگزار شد و تیم تهران در این رقابت‌ها با کسب ۵۲ نشان (۲۳ نشان طلا، ۲۲ نشان نقره و هفت نشان برنز) به مقام قهرمانی رسید و تیم اصفهان با کسب پنج نشان طلا، چهار نقره و پنج برنز و تیم زنجان نیز با پنج نشان طلا، چهار نقره و سه برنز، به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

قرار بود مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ بانوان و مردان از چهارم تیرماه جاری به مدت چهار روز در شهر زنجان برگزار شود که به علت دیر صادر شدن مجوز برون مرزی به تاخیر افتاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار