زنجان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در راستای تحقق شعار سال بحث فعال کردن واحدهای تولیدی کشاورزی جز و برنامه‌های اولویت دار جهاد کشاورزی استان زنجان است.
کد خبر: ۷۶۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 13 July 2019

حسین جعفری صبح شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی در محل استانداری زنجان، به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در راستای تحقق شعار سال بحث فعال کردن واحدهای تولیدی کشاورزی از برنامه‌های اولویت دار جهاد کشاورزی استان است.

وی اظهار کرد: واحدهای نیمه فعال و راکد تولیدی کشاورزی در استان زنجان شناسایی می‌شود تا با ا حصای مشکلات این واحدها تسهیلات لازم برای واحدهای تولیدی کشاورزی پرداخت شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: هدف از شناسایی واحدهای تولیدی کشاورزی راکد و نیمه فعال افزایش ظرفیت تولید و فعال کردن چرخ‌های تولید و ایجاد اشتغال است.

جعفری در ادامه به اصلاح الگوی کشت اشاره کرد و افزود: از چهار سال گذشته بحث اصلاح الگوی کشت در استان زنجان تعریف شده تا چه محصولاتی در چه مناطقی از استان کشت شود.

وی ابراز کرد: باید مدیریت درستی در بحث حوزه کشاورزی در دستور کار قرار گیرد که در این زمینه جهاد کشاورزی استان با برنامه وارد کار شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: یکی از طرح‌هایی که می‌تواند در بحث مدیریت آب مؤثر واقع شود استفاده از الگوی کشت مناسب است.

جعفری با اشاره به اجرای طرح تغییر الگوی کشت بهاره به پاییزه، افزود: این طرح در بیش از ۴ هزار هکتار از مزارع استان زنجان اجرا شده است.

وی تصریح کرد: کشت گلرنگ و پسته از اقدامات مهم در بحث اصلاح الگوی کشت است که کشاورزان زنجانی هم استقبال خوبی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار