رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در شیراز اجرایی و در این راستا 38 معتاد متجاهر جمع آوری شدند.
کد خبر: ۷۶۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ 11 July 2019

تابناک فارس به نقل از برنا:سرهنگ "عبدالله خسروانی"اظهارداشت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در سطح کلان شهر شیراز به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: مرحله دیگری از این طرح با حضور نیروهای انتظامی در یکی از محله های آلوده شیراز اجرایی و با انجام کارهای پلیسی، 8 باب منزل که افراد سودجو و فرصت طلب از آن به عنوان محلی جهت خرید و فروش و پاتوق استعمال مواد مخدر استفاده می کردند، شناسایی شدند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: با تلاش همه جانبه و گسترده مأموران انتظامی، 38 معتاد متجاهر جمع آوری و 150گرم تریاک، 100 گرم سوخته تریاک، 6 گرم هرویین و 2 گرم شیشه کشف شد.
سرهنگ خسروانی با بیان اینکه در این طرح 3 فروشنده مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند، افزود: پس از اجرای طرح، ساکنان محله با مراجعه به مأموران انتظامی از عملکرد نیروی انتظامی جهت جمع آوری معتادان متجاهر و ایجاد امنیت و آرامش برای آنان تقدیر و تشکر و رضایت کامل خود را اعلام کردند.
وی با تأکید بر اینکه اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از همکاری خوب مردم با پلیس تقدیر و تشکر کرد و از آنان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون فعالیت افراد مخل نظم و امنیت در جامعه را از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار