رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان با اشاره به توزیع یک هزار و 50 تن قند و شکر در زنجان گفت: اگر به حساب خانوار حساب کنیم، نفری 20 کیلوگرم قند و شکر به ازای هر زنجانی توزیع شده است.
کد خبر: ۷۵۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 02 July 2019
توزیع 20 کیلو قند و شکر به ازای هر زنجانی

جلیل علی‌محمدی در واکنش به گرانی لبنیات پرمصرف اظهار کرد: اطلاع دارم که قیمت شیرخام افزایش یافته است، ولی هنوز محصولات لبنی که قیمت آنها افزایش یافته به دستمان نرسیده است.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان با بیان اینکه فعلا اطلاعی از نرخ جدید نداریم، تصریح کرد: ولی اوایل ماه بود که شاهد افزایش قیمت شیرخام بودیم.

وی همچنین درباره افزایش سایر اقلام خوراکی گفت: اخیرا افزایش قیمت آنچنانی نداشتیم و صرفا افزایش قیمت مربوط به قیمت مصوب قند بود که از 5 هزار تومان به 5 هزار و 400 تومان رسیده است و توزیع آن هم خوب است.

علی‌محمدی با اشاره به اینکه قیمت قند دولتی با قند آزاد تفاوت چندانی ندارد، اضافه کرد: اما قیمت شکر تفاوت جزئی 500 تومانی با شکر آزاد دارد، آنهم به علت این است که این روزها شکر مصرف بالایی به علت کار زنبورداری و همچنین مربا دارد.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان با اشاره به توزیع یک هزار و 50 تن قند و شکر در زنجان گفت: اگر به حساب خانوار حساب کنیم، نفری 20 کیلوگرم قند و شکر به ازای هر زنجانی توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه توهم خرید ایجاد شده موجب شده است که خانوارها قند و شکر را در خانه انبار کنند، تصریح کرد: مخصوصا در این دو ماه اخیر مردم، خرید بسیاری داشته‌اند.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان از افزایش احتکار خانگی خبر داد و گفت: البته این روزها میزان تقاضا کمتر شده است.

وی با اشاره به اینکه اخیرا نیز سهمیه شکر گرفته شده است، اضافه کرد: آنهم مربوط به سهمیه شهر زنجان و مصرف خانوار است.

علی‌محمدی با بیان اینکه در قندریزی‌ها نیز بالای 2 هزار تن قند وجود دارد، تصریح کرد: این میزان قند نیز از روز یکشنبه به قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان همچنین درباره افزایش قیمت سایر اقلام گفت: یک مقدار نیز شوینده‌ها افزایش قیمت داشتند که هنوز گران شدن آن مشهود نیست و از اجناس قدیمی در بازار موجود است به همین خاطر هنوز گرانی آن مشخص نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار