کد خبر: ۷۵۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 02 July 2019
بخشش پای چوبه دار

زنجان - رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: متهمی که در جریان وقوع درگیری در یکی از روستاهای حومه شهرستان زنجان موجب قتل عمدی شده بود، در آستانه اجرای حکم قصاص، به زندگی دوباره بازگشت.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی افزود: این متهم پس از تحمل ۶ سال حبس در آستانه اجرای حکم قصاص قرار گرفته بود که با تلاش شورای حل اختلاف استان و دریافت رضایت از اولیای دم، زندگی دوباره یافت.

وی اضافه کرد: پس از صدور حکم قصاص قاتل در شعبه یک کیفری زنجان با پیگیری‌ها و تلاش‌های اعضا شورای حل اختلاف زنجان و طی چندین جلسه با خانواده‌های مقتول تلاش آنها نتیجه داد و اولیا دم از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و قاتل را مورد عفو و بخشش قرار دادند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: قاتل پس از جلب رضایت و آزادی از زندان با بجا آوردن سجده شکر مقابل زندان مرکزی زنجان و ابراز ندامت و پشیمانی به آغوش گرم خانواده بازگشت.

حجت الاسلام صادقی نیارکی، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های انجام شده برای این امر خداپسندانه اعضا و سایر کسانی که منجر به نجات این شخص از چوبه دار شدند بر پیگیری و جلب رضایت شوراهای حل اختلاف در سایر پرونده‌ها تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار