رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان به همراه معاون توسعه استان‌هایاتاق بازرگانی ایران از کلاس‌های طرح آموزش دو گانه ایران و آلمان با عنوان E-check در کارگاه طرح ۱۸ ماهه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان همدان بازدید کرد.
کد خبر: ۷۵۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴ 20 June 2019
علی اصغر زبر دست رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان به همراه معاون توسعه استان‌های اتاق بازرگانی ایران از کلاس‌های طرح آموزش دو گانه ایران و آلمان با عنوان E-check در کارگاه طرح ۱۸ ماهه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان همدان بازدید کرد.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان طرح آموزش دوگانه ایران و آلمان در راستای ایجاد اشتغال پایدار در اقتصاد کلان کشور با مشارکت اتاق بازرگانی ایران در حال اجرا می‌باشد.
 
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با اتاق بازرگانی را بسیارخوب ارزیابی کرد و افزود:برگزاری دوره‌ی E-check نتیجه‌ی تعاملات موثر فی مابین است.

علی اصغر زبردست به ارتباطات خوب با کشور آلمان در تمامی زمینه‌ها از دیرباز اشاره کرد و افزود: آمادگی گسترش همکاری‌ها باکشور آلمان در زمینه‌های مباحث آموزشی هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: استقبال خوبی که از دوره‌های E-check بوجود آمده است ما را به وجد آورد تا آموزش‌های مشابه را نیز گسترش دهیم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه آموزش خوب تضمین کننده افراد متخصص در جامعه خواهد بود، گفت:طرح آموزشی سیستم دوگانه (دوآل) آلمان در اشتغال آینده جوانان این مرز و بوم تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وهب مختاران افزود: دوره آموزشی E- check با تدریس گیدو ویشا متخصص برق و الکترونیک موسسه آموزشی SBH درحال برگزاری است.

مختاران با تاکید بر موفق بودن سیستم آموزشی شغلی دوگانه آلمان در دنیا گفت:اجرای این سیستم آموزشی در کشور قطعا آموزش بهینه، بهره وری و همچنین تولید ثروت در جامعه را در پی خواهد داشت.

وی از مشارکت، تعامل و همکاری صمیمانه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان مراتب تقدیر و تشکر خویش را اعلام داشت.

براری، معاون توسعه استان‌های اتاق بازرگانی ایران وجود ظرفیت‌های آموزشی در استان همدان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد وبیان داشت: اجرای این دوره در استان همدان قطعاًبه ارتقاء سطح کیفی مدیران صنایع و همچنین مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این استان، کمک شایانی خواهد کرد.
طرح آموزش دوگانه ایران و آلمان در راستای ایجاد اشتغال پایدار در اقتصاد کلان کشور/ آموزش خوب تضمین کننده افراد متخصص در جامعه است
طرح آموزش دوگانه ایران و آلمان در راستای ایجاد اشتغال پایدار در اقتصاد کلان کشور/ آموزش خوب تضمین کننده افراد متخصص در جامعه است
 
طرح آموزش دوگانه ایران و آلمان در راستای ایجاد اشتغال پایدار در اقتصاد کلان کشور/ آموزش خوب تضمین کننده افراد متخصص در جامعه است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار