رئیس هیئت ووشو آذربایجان‌غربی از میزبانی ارومیه در مسابقات ووشو دانشجویان کشور خبر داد و گفت: فدراسیون ووشو با میزبانی استان موافقت کرده اما زمان‌بندی آن مشخص نشده است.
کد خبر: ۷۵۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱ 20 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی‌اصغر شادجو ، با تاکید بر لزوم تقویت ظرفیت‌های موجود ووشو استان به ویژه در بخش بانوان اظهار کرد: متاسفانه رتبه 24 ووشو بانوان استان در سطح کشور قابل قبول نیست و با توجه به ظرفیت مربی، داور و ورزشکاران برجسته، باید امسال این رتبه در زیر 20 کاهش یابد.

وی با اشاره به برگزاری دو دوره مسابقه انتخابی المپیاد استعدادهای برتر در بخش بانوان و آقایان در هفته سوم مرداد در سراسر کشور بیان کرد: بی‌تردید برگزاری این مسابقات به میزان قابل توجهی در کشف استعدادهای بانوان موثر خواهد بود و این المپیاد در رده سنی 12 تا 16 برگزار شده و امید مدال آوری در بانوان است.

شادجو در ادامه گفت: امسال دوره‌های بازآموزی و ارتقای سطح فنی مربیان و داوران در هیات ووشو پیش‌بینی شده که با همکاری فدراسیون ووشو کشور این امر محقق می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ووشو بانوان استان در سلماس در 21 تیر ماه افزود: مسابقات آقایان نیز همزمان به میزبانی بوکان برگزار می شود.

رئیس هیئت ووشو آذربایجان‌غربی از میزبانی ارومیه در مسابقات ووشو دانشجویان کشور خبر داد و اظهار کرد: فدراسیون ووشو با میزبانی استان موافقت کرده اما زمان‌بندی آن مشخص نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار