مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با بیان اینکه تاکنون گزارش استعفای کاندیداهای انتخابات مجلس به دستمان نرسیده است، گفت: البته ممکن است مدیری استعفا داده باشد اما به دست ما نرسیده است چون باید سلسله مراتب را طی کند.
کد خبر: ۷۵۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 02 June 2019
گزارش استعفای کاندیداهای انتخابات مجلس به دستمان نرسیده است

خیرالله ترخانی امروز در گفت‌وگو با فارس از آغاز زمان استعفای داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی  از روز دهم خردادماه خبر داد و اظهار کرد: طبق قانون این مهلت تا 16 خردادماه بوده و قابل تمدید نیست.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ گزارش استتعفایی به دست ما نرسیده است، اضافه کرد: البته ممکن است مدیری استعفا داده باشد اما به دست ما نرسیده است چون باید سلسله مراتب را طی کند.

وی با اشاره به اینکه استعفاها باید در همان مهلت تعیین شده انجام شود، تصریح کرد: درست است که بخشی از این مهلت در بازه زمانی تعطیلات است، اما باید استعفا در همان بازه زمانی تعیین شده باشد.

ترخانی همچنین درباره تخلفات انتخاباتی و رصد آنها نیز گفت: تاکنون تخلف محرزی را مشاهده نکرده‌ایم که بخواهیم با آن برخورد کنیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان ادامه داد: برای مثال اگر شخصی برای سخنرانی در مجلسی و یا محلفی دعوت می‌شود مصداق تخلف نیست.

وی تصریح کرد: البته تخلفات به صورت کامل رصد شده و در صورت مشاهده به کمیته مربوط ارسال و با تخلفات برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار