سرپرست حوزه ترافیک و حمل و نقل شهرداری زنجان نرخ جدید حمل و نقل عمومی را اعلام کرد و گفت: پس از ابلاغ به شهرداری این نرخ‌ها اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 01 June 2019
 نرخ جدید حمل و نقل عمومی در زنجان اعلام شد

سمانه شاددل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: چند روز قبل جلسه تنظیم بازار استان برای تعیین نرخ حمل و نقل عمومی برگزار و نرخ‌های جدید مصوب شد.

سرپرست حوزه ترافیک و حمل و نقل شهرداری زنجان ادامه داد: بر این اساس طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار از شهرک‌ها تا پارک‌سوارها یعنی تا میدان ارتش و بلوار آزادی نرخ کرایه اتوبوس‌ها 500 تومان و از آنجا به هسته مرکزی شهر 300 تومان خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین نرخ کرایه اتوبوس شهرک‌های شمال غربی تا هسته مرکزی شهر همچون اسلام‌آباد نیز 600 تومان خواهد بود.

شاددل گفت: آنچه در مورد نرخ‌های اتوبوس اعلام شده مربوط به استفاده از کارت خوان است که در ستاد تنظیم بازار نیز مصوب شده است.

  سرپرست حوزه ترافیک و حمل و نقل شهرداری زنجان همچنین به نرخ مصوب کرایه تاکسی نیز اشاره کرد و افزود: طبق مصوبه تنظیم بازار نرخ مصوب کرایه تاکسی برای مسیر اول 750 تومان و برای دو مسیر یک هزار و 500 تومان خواهد بود.

وی تأکید کرد: نرخ‌های جدید مصوب شده در تنظیم بازار پس از ابلاغ به شهرداری قابلیت اجرا دارد.

گفتنی است، با اجرای این طرح تعداد ورود اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به هسته مرکزی شهر کاهش پیدا کرده و در نتیجه ترافیک این منطقه روان‌تر خواهد شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار