زنجان - جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: 20 کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از سوی ماموران مبارزه با مواد مخدر این استان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۷۴۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 21 May 2019

سرهنگ جعفر کردلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: پلیس زنجان در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار قرار داد.
وی اظهار داشت: ماموران در ادامه تحقیقات، دریافتند متهم قصد دارد مقدار قابل توجهی مواد مخدر تهیه شده را به همراه 3 نفر از همدستان خود در شهر زنجان توزیع کند.
کردلو با اشاره به اینکه عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به منظور دستگیری متهمان آغاز شد، ادامه داد: ماموران موفق شدند متهم اصلی که از قاچاقچیان سابقه دار است را با هماهنگی مقام قضایی در منزل دستگیر و یک دستگاه سواری سمند را نیز کشف کنند.
وی با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی از خودرو متهم دستگیر شده این میزان ماده مخدر که در خودرو جاساز شده بود کشف شد و متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی شد. 
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.
به گزارش ایرنا، پلیس زنجان در 25 اردیبهشت جاری نیز مقدار 37 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در قسمت بار یک دستگاه کامیون خاور و در میان محموله روفرشی، جاساز شده بود را در آزاد راه زنجان - قزوین، کشف و ضبط کند.
پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان، جمعه /13 اردیبهشت جاری/ نیز مقدار 24 کیلو و 950 گرم مواد مخدر از نوع تریاک را از یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 کشف و ضبط کرد.
در روزهای پایانی فروردین ماه امسال، 29 کیلو و 780 گرم تریاک، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در مسیر ارتباطی زنجان - خرمدره، به دست آمد.
دوم فروردین ماه نیز پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان مقدار 49 کیلو و 870 گرم تریاک کشف و ضبط کرد که 42کیلو و 870 گرم از این میزان مواد در شهر زنجان از یک توزیع کننده به همراه 2 تن از همدستانش، پنج کیلوگرم آن در مسیر ارتباطی ابهر - خدابنده و 2 کیلوگرم دیگر نیز در جاده سلطانیه و ابهر از 2 دستگاه خودروی سواری کشف شد و در این رابطه در مجموع پنج نفر به عنوان متهم دستگیر و با تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی تحویل شدند.
پارسال (سال 97) در مجموع، یک تن و 330 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح این استان توسط پلیس زنجان کشف و ضبط شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار