جسد پسر ۱۰ ساله پس از ۲۰ روز در رودخانه بابلرود بابل کشف شد. جسد اين پسر بچه عصر دیروز طي گزارشی مبنی بر مشاهده یک جسد در رودخانه بابلرود و اعزام یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره دو مستقر در میدان شهید سجودی به محل از آب بیرون کشیدند.
کد خبر: ۷۱۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴ 24 February 2019

به گزارش تابناک مازندران، اکبری روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل در گفتگو یی گفت: در تماس شهروندان و به دنبال آن تماس مرکز اورژانس و پلیس شهرستان با سامانه ۱۲۵ ستاد کنترل و فرماندهی عملیات سازمان آتش نشانی مبنی بر مشاهده یک جسد در رودخانه بابلرود، محدوده پل موزیرج بابل، بلافاصله تیم عملیاتی ایستگاه شماره دو سازمان مستقر در میدان شهید سجودی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با ورود به آب و استفاده از تجهیزات لازم، جسد از آب بیرون کشیده شد.

اکبری با بیان اینکه جسد متعلق پسر ۱۰ ساله است که با توجه به وضعیت ظاهری جسد، مدت زیادی از زمان مرگ آن می‌گذشت و در لحظات اولیه قابل شناسایی نبود، گفت: ماموران آتش نشانی پس از بیرون آوردن جنازه از آب، آن را جهت ادامه تحقیقات تحویل عوامل انتظامی و مقامات قضایی دادند.

اکبری افزود: بر اساس گزارش‌های اعلام شده ازسوی مقامات انتظامی وقضایی جسد کشف شده متعلق به پسر بچه ۱۰ سالی بابلی است که حدود ۲۰ روز پیش در بلوار کشاورز بابل مفقودشده بود.

بر اساس گزارشهای اعلام شده ازسوی مقامات انتظامی و قضایی جسد کشف شده متعلق به پسر بچه ۱۰ ساله بابلی به نام مجتبی نعمتی است , که حدود ۲۰ روز پیش در بلوار کشاورز بابل مفقود شده بود.

لازم به ذکر است؛ بررسی‌ها جهت مشخص شدن علت احتمالی مرگ این کودک از سوی پزشکی قانونی ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار