استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی استان با حضور فراهانی معاون حقوقی بازرسی کل کشور گفت: مسئولیت پذیریی، پاکدستی، متعهد و صادق بودن مدیران شرط خدمت به مردم و مانع هرگونه انحراف و اختلال است.
کد خبر: ۷۱۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۴ 24 February 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی محمد احمدی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی استان با حضور فراهانی معاون حقوقی بازرسی کل کشور گفت: مسئولیت پذیریی، پاکدستی، متعهد و صادق بودن مدیران شرط خدمت به مردم و مانع هرگونه انحراف و اختلال است.
این آیین با حضور حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان، زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، سردار انصاری فرمانده انتظامی، نظری معاون سیاسی استانداری، نوروزی رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی، حجت الاسلام پناهی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و جمعی از مدیران اجرایی در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد.
استاندار با تاکید به اینکه، باید دلسوز به نظام، متعهد به انقلاب و مسئولیت پذیر باشیم، افزود: مسئله نظارت از مسائل مهم و حساس درهر سازمان است و ثبات، قوام و پویایی ساختارها به سلامت افراد و سیستم بر می گردد.
وی اظهار داشت: نظارت دولت بر دولت و نظارت های قوه مقننه، قضائیه و دیوان محاسبات بر ارکان نظام و دستگاه های اجرایی از جمله نظارت های ساختاری موثر در کشور است.
 
پاکدستی، متعهد و صادق بودن مدیران شرط خدمتگزاری است

استاندار با بیان اینکه، این نظارت ها با هم افزایی، هم اندیشی و تدبیر در امور می تواند پیشرفت و مبارزه بی امان با فساد را تقویت کند، افزود: باید نظارت بر عملکرد پیشگیرانه و مدبرانه باشد تا بتواند به خوبی با فساد مبارزه کند و جلوی هرگونه قانون گریزی گرفته شود.
احمدی ابراز داشت: نگاه نظارتی باید غیرجانبدارانه باشد و در نگاه ها، شهروندان عزیر، متمدن و بزرگ دیده شوند و مبارزه بی امان از هرگونه گروه گرایی، قوم گرایی و تیره ای وجود داشته باشد.
استاندار با بیان اینکه، فراخوانی ها و احضارهای غیراصولی خلاقیت و چالاکی مدیریت را می گیرد، گفت: ساختارهای مدیریتی و نظارتی باید چابک و قانونمند باشد تا با تدبیری درست راه خدمت هموار گردد.
احمدی ابراز داشت: فضای کسب و کار و بالندگی در جامعه با همت دستگاه قضا در کنار دولت ایجاد می شود و سازمان بازرسی استان بازوی حرکت دولت برای نظارت می باشد.
معاون حقوقی و نظارت همگانی سازمان بازرسی کل کشور هم گفت: بازرسان نباید در امور مدیران اجرایی دخالت کنند، یا دنبال مچ گیری از آنها باشند زیرا روحیه خدمت و تلاش و کار از مدیران گرفته می ‌شود.
حسین فراهانی افزود: همدلی و تعامل خوبی بین دادگستری، بازرسی و دیگر دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد.
وی با بیان اینکه، بازرسان بیشتر به دنبال ارشاد مدیران باشند، مدیران هم به وظایف قانونی خود عمل کنند، افزود: یکی از وظایف عمده بازرسان حسن انجام امور در نظام اداری و پیشگیری از بروز فساد در نظام اداری است.
فراهانی اظهار داشت: بازرسان با تذکرهای به موقع و لازم از بروز خطا و فساد در ادارات پیشگیری کنند، چون این تذکر نوعی پیگیری است زیرا هم هزینه در پی ندارد و هم آبروی مدیر محفوظ می ماند.
در این مراسم غلامحسین کرمی به عنوان رئیس جدید سازمان بازرسی استان معرفی شد و از سید مهدی تقوی رئیس سابق این سازمان تقدیر به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار