استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت : رسانه ها باید بدور از توهین فعالیت کنند و در کنار انتقاد منصفانه و سازنده عملکرد ها را نیز باید انعکاس داد.
کد خبر: ۷۰۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 20 January 2019

 به گزارش تابناک ایلام ؛ سلیمانی دشتکی ،استاندار ایلام ، در آیین اختتامیه اربعین در آیین رسانه اظهار کرد:ایلام دچار دوگانگی است چراکه هم امکانات فراوانی دارد ولی از طرفی متناسب با این ظرفیت ها پیشرفت و توسعه ای نداشته است و چنانچه مسئولان استان همت داشته باشند رونقی اساسی در استان ایجاد خواهد شد.

 

استاندار ایلام افزود: انتقاد سازنده خوب است و همشه از آن استقبال می کنم  اما انتقاد نباید یک سویه باشد و در کنار آن نیز باید به انعکاس عملکرد ها پرداخت، که این تنها مربوط به پوشش کارکرد دولت نیست بلکه عملکرد کل نظام را شامل می شود.

وی یادآور شد :  در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید اقدامات نظام را بازگو کرد و از این فرصت برای رفع ضعف ها استفاده نمود.

وی بیان داشت :نهضت امام حسین ع در دنیا بی نظیر است و آزادگی امام حسین ع نیز الگویی برای تمام جهانیان است .

سلیمانی دشتکی  با اشاره به اینکه اربعین برای نظام دارای برکت و در سطح استان یک نعمت است افزود: اگر اربعین نبود این همه زیرساخت در ایلام درست نمی شد و ایلام به این شکل و شمایل مرکز توجه در کشور نبود.

وی عنوان داشت : خبرنگاران، فضای مجازی و بطور کلی اصحاب رسانه در اربعین سنگ تمام گذاشتند و از این بابت از همه این عزیزان تشکر می کنم.

استاندار ایلام افزود:هیچکس معصوم و بی اشتباه نیست و امروز کشور به هم افزایی، دلسوزی و عدالت محوری نیاز دارد.

وی ادامه داد؛ رسانه ها در این ایام به دستاوردهای نظام و انقلاب بپردازند و نقش خطیر خود را همچون گذشته به نمایش بگذارند.

فرصت شناسی اصحاب رسانه را در پوشش اخبار رویدادهای اربعین قابل تقدیر است

 عمران خودآموز در این آیین ا اظهار داشت: برگزاری این سوگواره ها در واقع فرصتی برای نوشتن از مناقب و فضیلت های سید و سالار شهیدان در رویداد بزرگ اربعین است
.
وی افزود: رسانه های مختلف گروهی استان در یک همگرایی مثبت تلاش خود را برای ترویج فضیلت های دینی بکار گرفته و این تلاش تنها مختص اصحاب رسانه نیست.

خودآموز، فرصت شناسی اصحاب رسانه را در پوشش اخبار رویدادهای اربعین قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: حوزه رسانه بخش فرابخشی است که می تواند تمام حوزه ها را پوشش و نقش مهمی در بازتاب حماسه اربعین داشته است.

یکی از اساتید حوزه و دانشگاه ایلام نیز در این آیین گفت: اربعین بهترین و مناسب ترین فرصت برای تحول اطلاع رسانی از این حماسه عظیم است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار