تابناک گزارش می دهد؛
صبح امروز جلسه کمیته فرهنگی هنری دهه مبارک فجر شهرستان کهگیلویه با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور مدیران شهرستانی در سالن فرهنگسرای ارشاد اسلامی دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ 20 January 2019


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در این جلسه اظهار داشت: جشن بزرگ انقلاب اسلامی امسال با حضور همه اقشار مختلف مردم در سالن فرهنگسرای ارشاد اسلامی دهدشت برگزار خواهد شد و در این زمینه نیازمند همکاری همه مدیران هستیم.

وی افزود: برنامه های دیگری با موضوع انقلاب اسلامی توسط سایر انجمن ها در شهرستان برگزار خواهد شد.

سید ایرج کاظمی جو ابراز داشت: جوانان نسل جدید و نسل بعد از انقلاب که دوران سخت ابتدای انقلاب و دوران جنگ تحمیلی را ندیده اند، باید امروز آگاه شوند و نیاز است که ما مدیران در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه برای ایام الله دهه فجر برنامه های متنوعی خواهد داشت که در طول این ایام برگزار خواهند شد.

در ادامه این جلسه، مدیر دفتر امام جمعه دهدشت اظهار داشت: کلید و منشآ تمامی موفقیت ها در یک جامعه ناشی از فرهنگ آن جامعه است.

وی افزود: آزادی و دموکراسی، اندیشه سیاسی اسلامی و استقبال از گفتگوی تمدنها از جمله تاثیرات فرهنگی انقلاب اسلامی در طول سالیان متمادی بوده است.

حجت الاسلام برسیاه ابراز داشت: دفتر امام جمعه شهر دهدشت در نظر دارد به کسانی که چهل شاخص از شاخص های جامع فرهنگی انقلاب اسلامی را ارایه بدهند به قید قرعه به 3 نفر اول سفر به مشهد مقدس جایزه بدهد.

در ادامه فرمانده ناحیه بسیج مقاومت شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: چهل سالگی انقلاب اسلامی امسال با سالهای دیگر تفاوتی دارد و آن هم به کمال رسیدن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: باتوجه به نزدیک شدن روزهای آغازین دهه مبارک فجر نیاز است که همه ادارات فضای شهر را برای آن روزها آماده کنند.

سید حمزه محقق ابراز داشت: علیرغم همه مشکلات اقتصادی موجود، باز هم مردم در صحنه حضور داشتند و پای انفلاب ماندند و سنگ تمام گذاشتند، نیاز است که ما مدیران نیز خدمتگزاری خود را در حق مردم به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه در تمامی عرصه ها پیشرفت های زیادی داشته است و این از شاخص های مهم انقلاب است.

محقق بیان داشت: سپاه شهرستان در طول ایام الله دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی دارد که در این ایام برگزار خواهد کرد.

در ادامه این جلسه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: در جلسات نشستن و خوب حرف زدن مهم نیست، باید واقع گرا باشیم و واقعیت ها را ببینیم.

روح الله قبادپور ابراز داشت: فاصله بوجود آمده بین نسل دهه 70 و دهه 80 را مشاهده کنید و ببینید شرایط چقدر فاجعه بار است.

وی افزود: جوان ها هر شب از سیما شاهد بروز رانت ها و دزدی ها هستند چطور می خواهیم این چنین چیزها را نبینیم و از آنها بگذریم.

قبادپور عنوان کرد: برنامه های امسال باید متناسب با شرایط موجود و نسل جدید اجرا شوند و از برگزاری برنامه های تکراری باید پرهیز کنیم.

وی در پایان صحبت های خود گفت: همه مشکلات موجود ما که ناشی از آمریکا نیست، مشکلات اصلی ما فاصله بین نسلهاست.

 

عکس و گزارش: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار