همزمان با هفته قرآن و عترت؛
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مانه و سملقان از برگزاری جشنواره داستان کوتاه همزمان با هفته قرآن و عترت در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۶۹۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 13 December 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ مجید شاکری با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با هدف ارتقاء سطح آگاهی جوانان برای تحقق آموزه های قرآنی و تلاش برای ارائه چهره واقعی دین مبین اسلام ، در دو محور : " قرآن " و " سیره اهل بیت علیهم السلام " و نیز بخش ویژه : « نقش عمل به قرآن در گسترش گفتمان اقتصاد مقاومتی » ، در دو رده سنی زیر ١٨ سال و بالای ١٨ سال برگزار خواهد شد.

وی، در خصوص شرایط شرکت در این جشنواره تصریح کرد: ارسال حداکثر ٣ اثر توسط داستان نویس ، داستان های ارسالی قبلا نباید در هیچ جشنواره ای حائز رتبه شده باشند ، داستان ها باید در قالب فایل word و با فونت nazanin و سایز ١٤در ٣ نسخه تایپ و به همراه یک حلقه cd ارسال و ذکر مشخصات کامل داستان نویسان به همراه ارسال تصویرکارت ملی شماره تماس و نشانی کامل پستی الزامی است .

شاکری، اظهار داشت:علاقمندان می توانند جهت شرکت در این جشنواره با شماره ٣٢٩٢٠٩٩٩-٠٥٨و٠٩١٠٠٨٦٢٩٩٦(قانع پور) تماس حاصل نمایند.

وی، آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ١٥ دی ماه سال جاری و آیین اختتامیه را ٢٩ دی ماه اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار