امام جمعه کبگیان:
حجت الاسلام وحدانی فر:این اصلا صحیح نیست که کاربه جائی برسدکه درخطبه های نماز جمعه گفته شود و من نگران اینم ماکه نزدیکترین بخش به مرکز استانیم این وضعیتمان است و خدا کند اوضاع درجاهای دور دست تر اینجوری نباشد و از آقایان مسئول و معاون اجرائی استاندار خواهشمندیم سریعتر در استقرار نمایندگی دربخش اقدام به عمل نمایند.
کد خبر: ۶۸۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷ 30 November 2018
به گزارش تابناک از چیتاب حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر در خطبه های نمازجمعه 9آذر1396کبگیان با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه بااشاره به حق همسایه ها بریکدیگر گفت: حرمت همسایه بریکدیگر مانند حرمت مادر است و عاقبت رستگاری برای اهل تقواست که یکی از راههای متقی شدن رعایت حقوق همسایگی است و باید نکته به نکته مراقب بود و جلو رفت.
این خطیب جمعه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری بامسئولان نظام و میهمانانِ کنفرانس وحدت اسلامی که به تشریح و تبیین نظریه مقاومت اسلامی پرداخت گفت: هرگاه جبهه خودی با احساس توانایی ناامیدی را دراردوی دشمن هویداساخت و دستاوردهای بزرگ که باعث تحمل سختیهای مجاهدت و پایداری در راه هدف برهمه آسان شد بدانید جبهه مقاومت توانا و بزرگی دارید.
خطیب جمعه کبگیان بااشاره به پیروزیهای حزب الله و مردم فلسطین هم گفت: شکستهای متمادی رژیم صهیونیستی از چند سال اخیر تا الان نشان از قدرت مقاومت و انزوای اسرائیل پر ادعا در منطقه شده که ثابت کرده هرچه ابعاد مقاومت وسیعتر شود سرعت دست یابی به پیروزی بیشتر خواهد شد زیرا فلسفه وجودی اسلام درمقابله با استکبار (ظلم وزیادی خواهی) است.
علی وحدانی فر با اشاره به کنفرانس وحدت اسلامی هم گفت: شکوه بیش ازپیش اجرای این کنفرانس نشان از قدرت قوت واوج توانائی مسلمین درسایه وحدت مقابل دشمنان است.
 
صحیح نیست مسئولان کم کاری کنند تا مشکلات به تریبون نماز جمعه بیاید / در نزدیکی مرکز استان وضعیت ایگونه است در دوردست چه خبر است؟

وی افزود:ابتکار امام راحل در شکل گیری هفته وحدت باعث شده تا مسلمانان با یافتن نقاط اشتراک خود درایستادگی به این نقاط مهم مصرانه بایستند وموفقیت حاصل کنند که هرکجا برطبل تفرقه کوبیده شد امثال داعش،جبهه النصره،طالبان بوجود آمد.
وی یکی از خطرناکترین برنامه ریزیهای دشمن را بدعت در مذاهب دانست وگفت: حمایت از شیعه با برنامه ریزی وخرج کلان دشمن در نبوغ تشیع انگلیسی باهدف توهین به دیگرمقدسات مذهبی در راه تخریب وبدنامی شیعه حربه خطرناکیست که باید سخت مراقب بود زیرا دشمن بافریب ساده لوحان گرگ را درلباس میش به گله میفرسد و این توهین به مقدسات دیگرمذاهب اسلامی هزینه ایست که دشمن درلباس دروغین تقویت شیعه واسلام باهدف چند قطبی کردن مسلمانان به راه انداخته است وضربه ایست برپیکره اسلام که بابسیج همگان بایود مدیریت بشود.
امام جمعه کبگیان بااشاره به دیدار رهبرانقلاب با پرسنل نیروی دریائی گفت:علی رغم اینکه سالهاست که گزینه های نظامی دشمن روی میز گرد وخاک خورده ولی خاصیت خوبش این بود که هویت ترسوهای غرب زده وغرب گدا برای همگان معلوم شد اماتحلیل جرأت دشمن درتفکر تهدید خواسته معظم له از این عزیزان بود که با تقویت بیشتر یاس کامل را براردوی دشمن وشرکای فتنه گرش مستولی خواهد کرد.
دکتر وحدانی فرباتسلیت10آذر شهادت شهید مدرس و تبریک روز مجلس گفت: درسن67سالگی مجتهدی جامع الشرایط وصاحب نظر سیاست ما عین دیانت ماودیانت ماعین سیاست ما بدست حکومت رضاخان شهید شد که اگر نمایندگان ما به زندگی و دفاع از حقوق ملت این مرد بزرگ نگاهی بیاندازند فاصله خود رادرتفاوت با ایدئولژی های ایشان حس خواهند کرد.
علی وحدانی فر افزود:اگرچه مدرس درمجلس همفکر وهمراه چندانی نداشت ودراقلیت محض بود اماویژگیهای این مرد بزرگ در راه دفاع از حق ملت طوری بود که درتاریخ ماماندگار شد وشما وکلای مردم در مجلس بامطالعه زندگی ایشان بفرمائید أیا امروز تصمیمها مدرس گونه است وآیا در آشفته بازار اقتصادی امروزجامعه مهمترین نقش را مجلس شورای اسلامی ندارد پس عدم نظارت در بوجود آمدن این مسائل چقدر تاثیر دارد؟
امام جمعه کبگیان بااشاره به آتش سوزیهای اخیر در تخریب طبیعت باتشکر ازایده وپیشنهاد شهردارچیتاب که به همراه بسیجیان در کاشت میوه بلوط خدمتی جهادگونه انجام دادند گفت: گرچه پاسبانی از طبیعت وظیفه همگان است و حدومرز خاصی ندارد،اماجای تقدیر وتشکر دارد که چنین افراد ومسئولانی باایده عرق به فرهنگ طبیعت خارج از مسئولیت خود اقدام می کنندوماها همه بایدبه اندازه ای که ازطبیعت استفاده می کنیم بتوانیم به همان مقدار دراین فرصت یکماهه للوط بکاریم.
حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر بااشاره به ریزش نزولات جوی و وضعیت راههای بخش خطاب به مسئولان امرگفت: چرا بخشی که تنها35کیلومتر بامرکز استان فاصله دارد باید هنوزبرخی ازراههای ارتباطی آن اسیر سنگ و گل لای باشد؟
وی تصریح کرد: علی رغم اینکه بارها به دوستان در اداره راه وراهداری گفته شد نمایندگی این اداره درمرکز بخش فعال کنید امامکرر وعده دادند وعمل نکردندواین اصلا صحیح نیست که کاربه جائی برسدکه درخطبه های نماز جمعه گفته شود و من نگران اینم ماکه نزدیکترین بخش به مرکز استانیم این وضعیتمان است و خدا کند اوضاع درجاهای دور دست تر اینجوری نباشد و از آقایان مسئول و معاون اجرائی استاندار خواهشمندیم سریعتر در استقرار نمایندگی دربخش اقدام به عمل نمایند.
امام جمعه کبگیان باتشکر ازفرماندهی تیپ48فتح استان که میهمان نمازجمعه این هفته کبگیان بود گفت:با روحیه جهادی و اقدام عملی که درجناب سرهنگ حکمتیان سراغ دارم ازمحضر ایشان خواهشمندیم در حل مشکلات گردان  489امام رضا(ع) که وزنه کمکی بسیار مهمی در اجرای برنامه های فرهنگی بخش هستند گام بلندی بردارند که ما انتظارهیچ خریدی ازایشان رانداریم بلکه تنها از اموال انبارشده سپاه مقتدرمان به این نهاد کمک کنند!.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار