امام‌جمعه اقلید: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «آمریکا قدرت نرم و سلاحش رو به افول است»، یادآور شد: کار آمریکا تمام است و به‌زودی فرومی‌پاشد و قدرت زورگویی‌هایش تمام‌شده است.
کد خبر: ۶۸۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 16 November 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر شهادت امام حسن عسگری (ع) را تسلیت گفت و به گوشه‌هایی از زندگی ایشان و شرایط سخت و پیچیده آن دوران اشاره کرد.

وی سپس به فرخنده میلاد رسول اکرم(ص) اشاره و با تأکید بر وحدت و همدلی میان مسلمان، بیان کرد: دشمنان اسلام تلاش بسیاری برای ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی کرده و و می‌کوشند از مسائل و نقاط مورد اختلاف آن‌ها سوءاستفاده کنند.

طالبی افزود: باید هوشیار و بیدار باشیم و برادری خود را حفظ کنیم تا خدای‌ناکرده، آلت دست دشمنان اسلام و مسلمین نشویم.

امام‌جمعه اقلید در بخش دیگر سخنان خود از همت و تلاش بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، سربازان گمنام و ارتش در حفظ امنیت راهپیمایی اربعین قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی ازنظر شغلی و مسؤولیت، بار سنگین‌تری بر دوش داشت و علاوه بر حفظ این امنیت، در راستای امنیت راه‌ها، جاده‌ها و...نیز کوشید که قابل‌تقدیر است.

خطیب جمعه اقلید به موضوع مجازات و به دار آویختن برخی از مفسدان اقتصادی اشاره و از قوه قضاییه قدردانی کرد و عنوان داشت: دیدیم و شنیدیم که عده‌ای چگونه نظم و امنیت اقتصادی کشور را تحت تأثیر اجحافات خود قرار دادند و با هماهنگی دشمنان نظام اسلامی، بیش از 60 تن سکه را از کشور خارج کردند و به کار خود افتخار کرده و خود را سلطان سکه می‌نامیدند، ازاین‌رو اقدام قوه قضاییه در مجازات بدون ملاحظه آن‌ها، لازم و به‌جا بود.

طالبی با بیان اینکه برخورد واقعی و جدی با مفسدان اقتصادی از مطالبات همیشگی مقام معظم رهبری بوده و هست، تأکید کرد: امیدواریم روزی بیاید که با مفسدان اقتصادی و امنیتی همین‌گونه قاطع برخورد و آرامش و اطمینان خاطر دل‌های مردم فراهم شود.

امام‌جمعه اقلید در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: آمریکا پس از 11 سپتامبر 2001 میلادی به بهانه مبارزه با تروریسم بالغ‌بر نیم میلیون انسان را کشته است اما در ادعایش دروغ می‌گوید چراکه به گفته وزیر خارجه وقت آن‌ها در کتاب خاطراتش، داعشی‌ها را در صحرای سینای مصر آموزش داده و وارد عراق و سوریه می‌کنند.

وی با اشاره به حمله به غیرنظامیان و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان در عراق و سوریه و...، افزود: با تأمین سلاح و مهمات برای این آدمکشان و تأمین مالی آن‌ها آرامش و امنیت را از مردم گرفتند.

امام‌جمعه اقلید با بیان اینکه امروز دل‌بستگی به آمریکا جز خواری و بدبختی چیزی نیست، دلدادگی به خداوند متعال و ائمه هدی را مایه عزت و سربلندی خواند و گفت: در سایه انقلاب اسلامی و هدایت‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری، دشمنانمان را به‌خوبی شناختیم و به راه خود ادامه می‌دهیم.

طالبی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «آمریکا قدرت نرم و سلاحش رو به افول است»، یادآور شد: کار آمریکا تمام است و به‌زودی فرومی‌پاشد و قدرت زورگویی‌هایش تمام‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار