رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در همایش پیاده روی اربعین امسال بیش از 70 هزار گذرنامه جدید در این اداره صادر شده است.
کد خبر: ۶۷۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 29 October 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ" محمد حسن جهانگیری"رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان  اظهار کرد: در همایش پیاده روی اربعین امسال بیش از 70 هزار گذرنامه برای شهروندان اصفهانی صادر شده که این رقم نسبت به همایش پیاده روی اربعین سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود:در همین رابطه تعداد 5 هزار گذرنامه نیز برای اتباع بیگانه که در استان اصفهان اقامت دارند صادر شده است.

این مقام انتظامی، از صدور 200 مورد مجوز برای رانندگان خودروهای ترانزیتی به کشور عراق جهت نصب موکب و خدمت رسانی به زائران در نجف و کربلای معلی خبر داد و گفت: همچنین در این مدت هزار مورد نیز وضعیت ممنوع الخروجی زائران بررسی و پس از رفع موانع اجازه خروج از کشور برای آنان صادر شد.

سرهنگ جهانگیری،به فعالیت شبانه روزی اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس اصفهان طی یک ماه گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: ارائه خدمات مضاعف این اداره و نظیر بررسی مدارک متقاضیان، صدور گذرنامه، صدور مجوزهای قانونی و ... تا شامگاه روز دوشنبه 8 آبان ماه ادامه دارد و نیروهای پلیس گذرنامه  به صورت ویژه و مضاعف در خدمت شهروندان و زائران گرامی هستند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه، پلیس اصفهان با بیان اینکه در سال های گذشته با بازگشت تعداد زیادی از گذرنامه های مفقود شده زائران مواجه بودیم عنوان کرد: به زائران گرامی توصیه می کنیم مراقب گذرنامه ها و مدارک خود باشند چرا که در صورت مفقود شدن آنها بامشکلاتی در هنگام بازگشت از کشور عراق روبرو خواهند شد.

وی در پایان با بیان اینکه نیروهای اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس به خدمت رسانی برای زائران اربعین حسینی افتخار می کنند گفت: از زائران گرامی انتظار داریم که جاماندگان اربعین حسینی در نیروی انتظامی را نیز از دعای خیر خود فراموش نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار